سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،شهریار شیری آراسته، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان تصریح کرد: نسل جوان جامعه با تکیه بر اطلاع رسانی ها و آگاهی هایی که از سوی مراکز فرهنگی و اجتماعی به آنان ارائه می شود ، به صورت خودجوش سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

وی گفت: دستگاه های اجتماعی و فرهنگی باید تلاش کنند ، شکل گیری انقلاب اسلامی  و حاکمیت مردم سالارانه را برای نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواستار برگزاری جشن های دهه فجر به طور متفاوت با سال های گذشته شد.

شیری آراسته با اشاره به نقشه های دشمنان نظام و انقلاب در راستای بدبین کردن مردم به انقلاب افزود: مردم همیشه در صحنه ما، فریب این نقشه ها را نخواهند خورد و با انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل بعد دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

وی از برپایی نمایشگاه عملکرد چهل ساله دستگاه های مختلف در طول انقلاب اسلامی خبر داد و خواستار مشارکت باشکوه تمامی دستگاه های مرتبط در این نمایشگاه شد.

در این جلسه تمامی دستگاه های اجتماعی ، فرهنگی ، دینی و دانشگاهی برنامه های پیش بینی شده خود برای برگزاری در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بیان کردند.

انتهای پیام/ع

جشن پیروزی انقلاب اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.