رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: بر خلاف وعده امروز صبح رئیس جمهور برای برگزاری جلسه با نمایندگان استان خوزستان و چهارمحال بختیاری، این جلسه برگزار نشد.


خلف وعده روحانی برای برگزاری جلسه با نمایندگان استان خوزستان/ آب به عنوان ثروت ملی باید در اختیار همه باشدقاسم ساعدی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قول رئیس جمهور برای برگزاری جلسه‌ای با نمایندگان استان خوزستان و چهار محال بختیاری بعد از پایان اظهاراتش درباره بودجه در مجلس، گفت: روحانی بعد از پایان اظهاراتش در صحن علنی، بلافاصله از مجلس خارج شد و با خلف وعده هیچ جلسه‌ای را با ما برگزار نکرد.

وی ادامه داد: امروز صبح رئیس مجلس پیش از آغاز رسمی جلسه از ما خواست تا در زمان حضور رئیس جمهور کاری نداشته باشیم که ما هم اعلام کردیم با رئیس جمهور مشکلی نداریم به شرط آنکه در سخنان خود مصاحبه نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه را منتفی بداند.

ساعدی تأکید کرد: نوبخت در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از بخش غیردولتی و خصوصی برای انتقال آب گلاب یک و دو در نظر گرفته و دولت با آن موافقت کرده است که بر اساس ماده ۲۳ الحاقی برنامه ششم توسعه هر گونه نقل و انتقال آب بین حوزه‌ای بدون موافقت سازمان محیط زیست کشور ممنوع است و دولت با این موافقت خود خلاف قانون عمل می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان اظهار کرد: ما امروز صبح به رئیس مجلس بیان کردیم که اگر رئیس جمهور مصاحبه نوبخت را در اظهارات خود تعدیل کند، دیگر مشکلی نداریم، اما روحانی چنین اقدامی را انجام نداد و ما هم جلوی سخنرانی وی را گرفتیم.

وی بیان کرد: معاون اول رئیس جمهور از دیروز تماس‌هایی با نمایندگان استان خوزستان و چهارمحال بختیاری برای برگزاری یک جلسه مشترک را داشت اما متأسفانه این موضوع هم به صورت یک دعوت باقی ماند.

ساعدی ادامه داد: امروز صبح هم واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به نقل از رئیس جمهور به ما گفت که بعد از پایان سخنانش جلسه‌ای را با نمایندگان خوزستان و چهارمحال بختیاری برای شنیدن سخنانمان برگزار خواهد کرد که حتی شخص روحانی هم امروز در ابتدای جلسه این موضوع را پذیرفت، اما به آن عمل نکرد، بنده برای رئیس جمهور کشورمان متأسف هستم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان تأکید کرد: بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان طی ۸ ماه و به صورت کتبی سه بار از جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور خواهش کردم تا ملاقاتی با رئیس جمهور داشته باشیم که هنوز محقق نشده است.

وی گفت: امروز بعد از خلف وعده رئیس جمهور و خروجش از مجلس، تنها نوبخت در دفتر دولت در مجلس حضور یافت و به ما اعلام کرد که از آن مصاحبه خود منظوری نداشته و ما هم اعلام کردیم که این مصاحبه موجب التهاب در منطقه شده است.

ساعدی اظهار کرد: ما همه به صورت یک خانواده هستیم و آب هم یک ثروت ملی است و به دنبال آن هستیم که همه از این ثروت به صورت مساوی بهره‌مند شویم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: به ما اعلام کرده‌اند که امروز بعد از ظهر جهانگیری جلسه‌ای را با نمایندگان استان خوزستان و چهارمحال بختیاری برگزار می‌کند هرچند بعید می‌دانم که این جلسه انجام شود و برای ما مهم بود که شخص روحانی سخنان ما را بشنود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
د اوضاع کشور باید خوب بشه این چه کاریه با این گرونی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۵ دی ۱۳۹۷
سرانه فضای سبز بالاومیزان کارخانجات نیازمند به اب در اصفهان وکمی بارش در چهارمحال باعث خشکی زاینده رود شده
آخرین اخبار