فیلم کوتاه" زندگی لزج" به کارگردانی محسن مهری، هنرمند قزوینی به دهمین جشنواره بزرگ دانشجویی واتر اسپریت انگلستان راه پیدا کرد.

محسن آقالر رییس انجمن سینمای جوانان استان قزوین درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  با اشاره به راهیابی فیلم کوتاه" زندگی لزج" به دهمین جشنواره بزرگ دانشجویی واتر اسپریت انگلستان گفت : ۲۶ فیلم در بخش مسابقه بین الملل این جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند که " زندگی لزج" یکی از این فیلمهاست.

آقالر اضافه کرد: این جشنواره هر ساله پذیرای فیلم‌های مختلفی از دانشجویان سراسر دنیا است ودر بزرگترین دانشگاه جهان (کمبریج) از ۱۶ تا ۱۹ اسفند برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم کوتاه " زندگی لزج" به کارگردانی محسن مهری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان استان قزوین پیش از این به شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تیرانا در کشور آلبانی و نوزدهمین جشنواره فیلم کوتاه ازمیر ترکیه راه یافت.

اقالر گفت:: "زندگی لزج" فیلم کوتاهی از زندگی متفاوت فردی است که با بیانی تجربی ساخته شده است که به بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران هم راه پیدا کرد.

آقالر افزود: عارف نامور تصویر بردار، هومن اسماعیلیان صدا بردار، محمد رضا مرتضوی طراح صحنه، رضا رباط جزی بازیگر و محسن مهری درویو نسیم همتی تدوینگر را از دیگر عوامل این فیلم هستند.
انتهای پیام/

سومین حضور بین المللی فیلم کوتاه  " زندگی لزج " در انگلستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار