عضو کمیسیون عمران مجلس از حضور شهردار تهران به منظور تشریح برنامه‌های خود در نشست امروز خبر داد.


حناچی برنامه‌های خود را در کمیسیون عمرن تشریح کرد/ وزارت دفاع تاکنون اقدامات انتقال ۸ پادگان را انجام داده استهادی بهادری عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز عصر این کمیسیون، گفت: معاونان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جلسه امروز حضور یافته و گزارشی از عملکرد ۹ ماهه این وزارتخانه به ویژه در حوزه طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به نمایندگان ارائه کردند.

بهادری تصریح کرد: همچنین معاون وزیر دفاع با اشاره به اینکه اقدامات انتقال ۸ پادگان از شهر‌ها انجام شده اعلام کرد که اکنون انتقال پادگان‌ها از ۱۵ شهر در دستور کار قرار دارد و تا کنون در ۸ پادگان کار‌های لازم آن انجام شده است.

وی تاکید کرد: حناچی شهردار تهران هم برای ارائه برنامه‌های خود به ویژه در حوزه‌های عمرانی و حمل و نقل در این جلسه حضور یافت.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شهردار تهران توسعه بخش حمل و نقل را یکی از محور‌های اساسی برنامه‌های خود دانست و گفت که تهران از لحاظ وضعیت حمل و نقل نامناسب است و این موضوع منجر به آلودگی و بیماری مردم شده و می‌خواهد برای توسعه مترو و قطار شهری بکوشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار