مدیر تیم ملى فوتبال امید با اظهار رضایت از برنامه هاى آماده سازى این تیم گفت: خوشبختانه اردو و مسابقه تدارکاتى خوبی در اردن برگزار کردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال، حميد استيلى با اشاره به بازى تيم ملى اميد برابر اردن گفت: بازى بسيار مفيد و خوبى را برگزار كرديم كه براى شناسايى و رفع نقاط ضعف ما تاثيرگذار بود. در واقع انتظار چنين عملكردى را از تيم اردن نداشتيم و فكر نمى كرديم چنين بازى سختى در پيش داشته باشيم. البته عملكرد داوران اردنى به هيچ وجه خوب نبود، خصوصا در دقايق ابتدايى با تصميمات يك طرفه تمركز تيم ما را گرفتند.
مدير تيم ملی اميد همچنين اضافه كرد: ما در دقايق ابتدايى غافلگير شديم و روى يك موقعيت ضدحمله از حريف عقب افتاديم اما در ادامه با آرامش و خونسردى بازى را در اختيار گرفتيم و موقعيت هاى زيادى خلق كرديم كه البته يك گل به همراه داشت.
استيلى اظهار داشت: اردن تيم بسيار خوبى بود و نسبت به سوريه عملكرد بهترى داشت اما بچه هاى ما كاملا مسلط و برتر از حريف ظاهر شدند.تساوى در زمين حريف نتيجه بدى نيست ولى به اعتقاد من ما شايسته پيروزى بوديم و كاملا برتر از حريف ظاهر شديم.

مدير تيم ملی اميد در پايان گفت: نتيجه بازى هاى تداركاتى شناسايى نقاط ضعف است. ما به عمان و سوريه هيچ فرصتى نداديم اما اردن از ضد حمله برابر تيم ما به گل رسيد. قطعا كادر فنى اين مسابقه و نقاط ضعف و قوت تيم را به دقت مورد آناليز قرار مى دهد تا براى حضور در تورنمنت قطر آماده شويم.

انتهای پیام/

اظهارات مدیر تیم ملی امید درباره دیدار با اردن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار