خریدار شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: با بالابردن میزان بهره وری شاهد افزایش حقوق کارکنان این شرکت خو‌اهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پیرو استقرار بخش خصوصی ذیصلاح در شرکت کشت و صنعت مغان جهت مدیریت و بهره برداری مجموعه، در جلسه هماهنگی که شب گذشته با حضور استاندار اردبیل و مسئولان ذیربط برگزار شد، بخش خصوصی اعلام کرد: با بالا بردن میزان بهره وری نه تنها حقوق پرسنل کاهش نخواهد یافت، بلکه در ماه های آینده شاهد افزایش حقوق آنان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: کلیه کارگران شرکتی که با واسطه حقوق بگیر شرکت بودند و نزدیک 1500 نفر می باشند، مستقیما با شرکت کشت و صنعت مغان قرارداد خواهند بست که این موضوع هم باعث امنیت شغلی کارگران و هم افزایش حقوق آنها را در پی خواهد داشت.

براساس این گزارش، با توجه به تعهدات ارایه شده توسط خریدار؛ جای هیچ گونه نگرانی برای کارکنان زحمت کش شرکت نیست و این واگذاری می تواند یکی از موفق ترین واگذاری های انجام یافته در سطح کشور باشد.

خریدار برنامه و تعهدات لازم جهت افزایش تولید، ایجاد فرصت های شغلی بیشتر را به استاندار اردبیل ارائه نموده و با همدلی و اتحاد نیروهای این شرکت و مردم فهیم و نجیب منطقه و حمایت های همه نهادهای حاکمیتی، به ویژه استانداری اردبیل شاهد رونق بیشتر مجموعه کشت و صنعت و دامپروری مغان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

کارکنان مستقیما با شرکت کشت و صنعت مغان قرارداد خواهند بست

برچسب ها: کشت و صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.