نخستین جلسه ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید پور عیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نخستین نشست ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما با اشاره به اینکه این جشنواره فرصت بسیار غنیمتی برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به مردم سراسر ایران است ، گفت: معرفی چهره واقعی خراسان شمالی به عنوان گنجینه معرفت ها ، اشاعه آداب و رسوم محلی و بومی و میراث کهن فرهنگی این خطه به همگان ، توسعه صنعت گردشگری آن هم از طریق ابزار موثر رسانه ضرورت و اهمیت این جشنواره را دوچندان کرده است.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست پس از این نشست با جدیت بیشتری برای برگزاری مناسب این جشنواره در قالب کمیته‌های مشخص شده برای هر دستگاه برنامه ریزی و اقدام کنند.

محمود ثمینی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: اجرای جشنواره مبتنی بر سند توسعه استان می‌تواند نقش بسزایی در توانمندسازی خراسان شمالی داشته باشد.

حمید قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی نیز برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در سال ۹۸ را فرصتی بسیار مغتنم برای معرفی چهره مکتوم و ظرفیت‌های استان خراسان شمالی از طریق شبکه‌های سراسری عنوان کرد و گفت: شناساندن هنرمندان و برنامه سازان توانمند این خطه از دیگر دستاورد‌های این جشنواره خواهد بود.

قربانی جم از همه دستگاه‌ها خواست با مشارکت و همدلی زمینه میزبانی شایسته و برگزاری جشنواره‌ای در شان و جایگاه استان را فراهم کنند.

گفتنی است: سایر مسئولان دستگاه‌ها و شرکت کنندگان در این جلسه نیز نقطه نظرات، راهکار‌ها و پیشنهاد‌های خود را در خصوص برگزاری مطلوب بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما به میزبانی خراسان شمالی اعلام کردند.

انتهای پیام / ب 

برگزاری اولین نشست ستاد استانی جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.