رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: سعی داریم مسائل جامعه و نیاز‌های کشور را شناسایی کنیم و به دنبال ایجاد راهکاری برای حل مشکلات باشیم.

سعی در ایجاد راه حل مشکلات کشور داریمبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) در بیست و پنجمین آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه، گفت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) به بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته و به نقش دانشگاه در ساخت جامعه به خوبی واقف است.

وی ادامه داد: ما سعی کرده ایم در یازده دانشکده‌ای که در حوزه‌های مختلف دانشگاه جامع امام حسین (ع) وجود دارد، مسائل جامعه، انقلاب و نیاز‌های کشور را شناسایی کنیم و با پژوهش و تحقیق به دنبال ایجاد راهکاری برای حل مشکلات باشیم. این تحقیقات در حوزه پدافند غیر عامل، رادار، فنی و تخصصی، تجهیزات الکتریکی، نظامی و علوم پایه در حال انجام است.

سردار حسنی آهنگر تصریح کرد: ما در دانشگاه جامع امام حسین (ع) توانسته ایم بیش از ۵ هزار استاد صاحب نظر در حوزه‌های مُد نظر رهبر انقلاب را ساماندهی کنیم و به دنبال ارائه راهکاری مناسب و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی هستیم تا این دانشگاه بتواند الگویی برای سایر دانشگاه‌های کشور و جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار