شرکت پخش سراسری دارویی بهستان پخش شعبه کرمان با حضور مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در حاشیه  افتتاح شرکت پخش سراسری دارویی بهستان گفت: بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید زمینه‌ای فراهم شود که بیماران به جز درد بیماری، رنج دیگری نداشته باشند و با وجود این مراکز رسیدگی بهتر و سریعتری به بیماران انجام می‌شود.

محمدصادق بصیری افزود: شرکت پخش سراسری دارویی بهستان پخش شعبه کرمان در زمینه‌های انبارداری، نظافت و برنامه ریزی خوب و قابل رقابت است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در حوزه پدافندی کمک حال بسیار خوبی برای مجموعه‌های استان کرمان به شمار می‌رود، ادامه داد: این شرکت ظرفیت خوبی برای استان است و در حوزه کاهش هزینه‌های ارزی نیز نقش بسیار خوبی داشته است.

شرکت بهستان پخش بخشی از هلدینگ بهفار است و این هلدینگ شامل بخش‌های واردات (بهستان دارو) واردات دارو‌های سرطانی (بهبد) واردات مکمل و محصولات گیاهی (بهستان بهداشت) آرین پلاسما (تولید کننده محصولات خونی) بهستان تولید (تولید کننده محصولات دارویی تحت لیسانس) وارد کننده محصولات چشمی (ولیان دارو) و پخش دارو (بهستان پخش) است.

هلدینگ بهفار دارو در راستای مسئولیت اجتماعی خود و همین طور تامین دارو‌های بیماران دردمند با بسیاری از برند‌های اصلی دارویی دنیا همکاری کرذه و بهترین دارو‌ها را برای مصرف کنندگان ایرانی تامین کرده است.

یکی از مسئولیت‌هایی که این شرکت به عنوان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی به عهده گرفته، تامین محصولات خونی نظیر فاکتور‌های انعقادی البومین اینتراتکت و.. که تهیه آن مصائب زیادی برای بیماران ایجاد کرده است.

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که بیمار نباید جز درد بیماری رنج دیگری داشته باشد شرکت بهستان پخش برای تامین دارو‌های بیماران خاص در مسیر توسعه شعبه خود گام بر داشته که باری از روی دوش این بیماران دردمند بر دارد.

برای تجهیز انبار این شرکت با حجم دارویی موجود آن حدود ١٢ میلیارد تومان هزینه شده است که از این میزان ۲.۵ میلیارد تومان برای ساخت و ۱۰ میلیارد تومان برای تامین دارو هزینه شده است.

انتهای پیام/ی

راه اندازی بهسان دارو برای پخش داروهای خاص در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
اقبالب
۱۲:۴۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
آدرس؟
آخرین اخبار