۲ تن از آتش‌نشانان به دلیل دودزدگی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مسعود آقا زیارتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اراک از اطفای حریق واحد صنعتی تولید قطعات یدکی در اراک و انتقال ۲ تن از آتش‌نشانان به دلیل دودزدگی به مراکز درمانی خبر داد.

آقا زیارتی افزود: آتش‌سوزی در شرکت صنعتی مدرن اراک که تولیدکننده قطعات یدکی خودروی پراید است رخ داد و با توجه به نزدیکی حریق به انبار رنگ و مخزن بنزین و محلول‌های قابل اشتعال امکان انفجار عظیمی وجود داشت که با اقدام به موقع و سریع آتش‌نشان حریق ظرف حدود ۲ تلاش اطفا شد.

وی اضافه کرد: این حریق در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه صبح امروز به آتش‌نشانی اراک اطلاع‌رسانی شد و ظرف ۵ دقیقه آتش‌نشانان ایستگاه‌های کوی شهر صنعتی و مصطفی خمینی در منطقه حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اراک ادامه داد: این حادثه و حریق خسارت جانی به همراه نداشت و تنها خسارت مالی بر جای گذاشت و به دلیل شدت دود حریق، ۲ تن از آتش‌نشانان به دلیل دودزدگی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: علت این حادثه مشخص نیست، اما همکاران واحد آموزش و پیشگیری سازمان آتش شانی اراک در حال بررسی علت وقوع این حریق هستند.

جزئیات آتش سوزی شرکت تولید قطعات خودرو در اراک

انتهای پیام / ج

آتش سوزی شرکت تولید قطعات خودرو در اراک مهار شد

برچسب ها: حادثه ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.