قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در سفر به اراک از واگذاری۶۶۰ واحد مسکن مهر نیمه‌تمام استان مرکزی تا پایان سال خبرداد.

تحویل ۶۶۰ واحد مسکن مهر نیمه‌تمام استان مرکزی تا پایان سالمهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در حاشیه بازدید از شهر جدید امیرکبیر در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از واگذاری۶۶۰ واحد مسکن مهر نیمه‌تمام استان مرکزی تا پایان سال خبرداد.

مهرآبادی افزود: استان مرکزی یکی از استان‌های پیشگام در طرح مسکن مهر بوده و از ۳۹ هزار و ۲۰۰ واحد احداثی کل مسکن مهرتنها۶۶٠ واحد نیمه کار باقیمانده که تا پایان سال به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی اضافه کرد: در شهر جدید امیرکبیر هم ۴۳۱ واحد مسکن مهر نیمه کاره باقی مانده که این واحد‌ها در مرحله نصب انشعابات هستند و تا پایان سال به متقاضیان تحویل می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد:همچنین در خصوص واحد‌های مسکن مهر کشور هم گفت: از دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کل کشور یک میلیون و هفتصد و بیست و چهار هزار واحد تحویل متقاضیان شده و ۲۶۰ هزار واحد هم تکمیل ودر مرحله نصب انشعابات است.

 وی بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و استانداردی‌ها پرونده احداث مسکن مهر تا پایان سال ٩٨درسراسر کشور بسته خواهد شد.

انتهای پیام / ج

سخنان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی درباره مسکن مهر در اراک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.