رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه با ۱۵ فقره کلاهبرداری از افراد کهنسال در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان کهنسال مبنی بر اینکه برای انجام اقدامات بانکی از طریق عابر بانک از فردی با هویت نامعلوم درخواست کمک نمودند که آن فرد نیز از اعتماد مراجعه کنندگان سوء استفاده کرده و اقدام به واریز مبالغی به حساب شخصی خود می‌کرده که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگان پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده و همچنین انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند، کلاهبردار حرفه‌ای را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با توجه به حساسیت موضوع و سریالی شدن پرونده شناسایی محل اختفای این فرد با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه با شناسایی محل اختفای این فرد کارآگاهان به محل مورد نظر اعزام و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند، اظهار کرد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد این فرد دارای سابقه‌های متعدد قضائی از قبیل: سرقت وجه از عابر بانک، کلاهبرداری و ... می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۱۵ فقره کلاهبرداری به این روش در شهرستان مانه و سملقان اعتراف و نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: شهروندان خصوصا قشر کهنسال از اعتماد بی جا به افرادی که نمی‌شناسند خودداری کنند و در صورت مواجه با اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب


کلاهبردارحرفه‌ای در مانه و سملقان دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.