با توجه به تورم و گران شدن مصالح ساجتمانی ،وام مسکن روستایی خانواده های دارای 2 عضو معلول از سقف 18 میلیون تومان به 25 میلیون تومان رسید.

یزدانی معاون بازسازی و و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: متاسفانه به علت گران شدن مصالح ساختمانی و سقف 25 میلیون تومانی وام مسکن همخوانی ندارد و مابقی پول ساخت خانه را خود افراد باید پرداخت کنند.

وی افزود: داشتن حداقل دو عضو معلول در خانواده،معرفی نامه کتبی از سوی بهزیستی جهت معرفی معلولین و سرپرست خانوار وعدم استفاده وام گیرنده ازتسهیلات ساخت بنیاد مسکن از شرایط متقاضیان این مسکن ها است.

یزدانی در خصوص میزان تسهیلات و کمک بلاعوض گفت: به هر متقاضی تحت پوشش بهزیستی،علاوه بر تسهیلات بانکی،مبلغ 180 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می شود که از این مقدار 100 میلیون ریال بنیاد مسکن مستضعفان،60 میلیون ریال بهزیستی و 20 میلیون ریال را بنیاد مسکن پرداخت می کند.
معاون بازسازی و و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: کل سهمیه استان 154 واحد مسکونی بوده که از این تعدادتا کنون 75 واحد قابل نشیمن شده و تا پایان سال سعی می شود این تعداد به 90 واحد برسد.

انتهای پیام / ط ا

تحویل 75 واحد مسکن  به خانواده های معلول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.