سردار کارگر گفت: این مراکز در استان‌های قم، مرکزی، لرستان، ایلام، اردبیل و چهارمحال و بختیاری افتتاح میشود و به این ترتیب تعداد پارک موزه‌های دفاع مقدس در کشور به ۲۱ مرکز می‌رسد.

افتتاح شش پارک موزه جدید در دهه فجر در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ سالگی انقلاب از دهم بهمن در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران آغاز به کار می‌کند.

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اعلام این خبر در سمنان گفت: علاوه بر این نمایشگاه، نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی جمهوری اسلامی و دستاورد‌های محرومیت زدایی با تلاش نیروی مسلح هم به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب در تهران برگزار خواهد شد.

سردار کارگر افزود: در مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس استان‌ها هم، نمایشگاه دستاورد‌های هر استان در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برپا خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور همچنین از افتتاح شش پارک موزه جدید در دهه فجر در کشور خبر داد و گفت: این مراکز در استان‌های قم، مرکزی، لرستان، ایلام، اردبیل و چهارمحال و بختیاری افتتاح میشود و به این ترتیب تعداد پارک موزه‌های دفاع مقدس در کشور به ۲۱ مرکز می‌رسد.

سردار کارگر در سفر به سمنان از پارک موزه دفاع مقدس این استان هم بازدید کرد.

انتهای پیام / گ

سفر سردار کارگر به سمنان

برچسب ها: بنیاد حفظ آثار ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.