مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در سال ۹۷ امکانات مالی بیشتری بر روی بخش کشاورزی فراهم کرده ایم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در حاشیه برگزاری همایش استارت آپ‌ها افزود: در سال ۹۷ امکانات مالی بیشتری بر روی بخش کشاورزی فراهم کردیم و رشد سپرده‌های ما به حدی بود که توانستیم مانده تسهیلات مان را نسبت به سال ۹۶ دو برابر کنیم و در جهت حمایت از تولید محصولات کشاورزی، بازاررسانی و فرآوری محصولات کشاورزی تسهیلات خوبی را فراهم کردیم.

وی با اشاره به اینکه گزارش‌های ۹ ماهه بانک کشاورزی را به زودی ارائه خواهیم کرد گفت: مانده رشد تسهیلات ما در ۹ ماهه­ امسال نسبت به سال گذشته ۲ برابر بوده است.

تامین مالی ۸۰ درصد از حجم سرمایه گذاری های استارت آپی

خدارحمی درخصوص برگزاری رویداد استارت آپی در بانک کشاورزی گفت:​ شرکت‌هایی که در اینجا حضور دارند خیلی به منابع مالی نیاز ندارند، زیرا این کسب و کار‌های نوین نیاز به بازاری برای عرضه محصولات شان دارند و اگر این استارت آپ‌ها بتوانند بازار لازم را پیدا کنند می‌توانند فروش خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: ما آمادگی داریم که برای گسترش کار این افراد تسهیلات هم به آن‌ها ارائه بدهیم، ولی برگزاری این همایش‌ها و رایزنی‌هایی که بین صاحبان ایده با بخش خصوصی و فعالان کشاورزی انجام می‌شود بازار فروش را برای آن‌ها مهیا می‌کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تأمین مالی از طرف بانک، ­ بسته به طرح ارائه شده دارد. گاهی طرح‌های کوچکی داریم مانند یک سامانه نرم افزاری که سرمایه زیادی نمی‌خواهد، ولی گاهی ساخت محصول درمیان است و به سرمایه بیشتری نیاز دارد.

وی­ اضافه کرد: تأمین مالی از طرف بانک کاملاً به طرح و ایده بستگی دارد و ما تا ۸۰ درصد حجم سرمایه گذاری‌ها را می‌توانیم تأمین مالی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار