مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران فرصتی برای ایجاد اشتغال در شهرستان‌ها است و می‌تواند بستر مناسبی را برای توسعه پایدار با مشارکت مردم در اردبیل فراهم کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در نشست بررسی شرکت‌ تعاونی توسعه و عمران استان اردبیل اظهارداشت: با وجود ظرفیت‌های بالقوه و منحصربه فرد اشتغالزایی شهرستان های استان اردبیل، این شرکت های تعاونی می‌توانند در راستای توسعه شهرستان ها نقش مؤثری برای درآمدزایی و اشتغال جوانان بومی داشته باشد.

وی افزود: برای راه اندازی این شرکت های تعاونی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در میان افراد بومی شهرستان ها، فرمانداری ها اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: برای تشکیل این شرکت تعاونی، حداقل نیم ‌درصد از جمعیت هر شهرستان باید عضو شوند و افراد متولد، شاغل و ساکن شهرستان حق عضویت در شرکت را دارند.

رحیمی تصریح کرد: این شرکت ها به منظور تسریع در رشد و توسعه شهرستان‌ها، هدایت منابع مردمی به بخش‌های تولیدی و بسترسازی برای ورود بخش‌های تعاونی و خصوصی به فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌هایی با عنوان شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی تشکیل می‌شوند.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال پایدار در اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.