رئیس کمیسیون کشاوزی اتاق صنایع و معادن و بازرگانی و کشاورزی ارومیه گفت:دیپلماسی خارجی برای فروش محصولات کشاورزی توجه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،بهنام تاج الدینی رئیس کمیسیون کشاوزی اتاق صنایع و معادن و بازرگانی و کشاورزی ارومیه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی خواستار حمایت جدی حوزه دیپلماسی خارجی برای فروش محصولات کشاورزی در بازار کشور‌های هدف شد و بیان کرد: با توجه به محدود بودن زمان صادراتی و فساد پذیر بودن اجناس باعث ایجاد مشکلاتی در روند صادرات این بخش شده است.

تاج الدینی اذعان کرد: متاسفانه غفلت ما در داخل و برخی از موانع باعث شده که بازار کشور‌های هدف را از دست بدهیم و برخی از کشور‌ها به راحتی بازار ما را بدست بگیرند.

پیش شرط معاون رئیس جمهور

جمشید انصاری معاون رئیس جمهور در این جلسه  بدنبال پیشنهاد تاج الدینی رئیس کمیسیون کشاوزی اتاق ارومیه مبنی بر تمدید ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات صادرات بخش کشاورزی تاکید کرد: در صورتی که این مهم تمدید شود و یا در دستور کار قرار می‌گیرد که افرادی که قبلا این تسهیلات را گرفته اند برگردانند تا بتوان برای تمدید دوباره در اختیار افراد واجد شرایط قرار گیردو به کسانی تسهیلات اختصاص یابد که صادرکننده هستند.

در حال تکمیل/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.