به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یک نظرسنجی جدید که توسط وبسایت statista انجام شد، از کاربران خواسته شد که غیرقابل اعتمادترین شرکت در زمینه حفظ اطلاعات کاربران را انتخاب کنند. این نظرسنجی که از ۱۸ آذرماه آغاز شد و ۲۴ام همان ماه به اتمام رسید، هزاران شرکت کننده داشت و در این بین به دور از هرگونه غافلگیری، فیسبوک به عنوان غیرقابل اعتمادترین شرکت شناخته شد.
فیسبوک به خاطر جنجالهای چند ماه اخیرش، از نگاه کاربران غیرقابل اعتمادترین شرکت شناخته شد. در نظر سنجی یاد شده ۴۰ درصد افراد عدم اعتماد خود به این شرکت را اعلام کردند. توییتر با ۸ درصد در جایگاه دوم قرار گرفت.
شرکتهای آمازون، اوبر، گوگل، لیفت و اسنپ چت هم به ترتیب با ۸ درصد، ۷ درصد، ۶ درصد، ۶ درصد و ۴ درصد در ردههای بعدی قرار گرفتند.
انتهای پیام/