به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حیدر محمدی در نشست تخصصی با مدیران دفاتر پلیس+۱۰ گیلان گفت: سرعت عمل، ارایه خدمات مناسب، رضایت مردم، نظارت، اشرافیت بر کارها، تکریم ارباب رجوع و فضای معنوی و اسلامی باید سرلوحه کار دفاتر پلیس+۱۰ باشد.
وی در ادامه از عملکرد سالهای گذشته مدیران دفاتر پلیس+۱۰ استان و معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات پلیس گیلان به دلیل تلاش و اهتمام در افزودن تعداد سه خدمت جدید در دفاتر پلیس به صورت آزمایشی (سوء پیشینه، عکاسی و هفت خدمت پیشگیری) تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: دفاتر پلیس+۱۰ که حدود ۳۲ خدمت انتظامی و پلیسی را به مردم ارائه میدهند را جزو بدنه پلیس میدانیم.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و جلوگیری از اتلاف وقت آنان در دفاتر پلیس+۱۰ ضمن رضایتمندی مردم اجر اخروی دارد افزود: مدیران دفاتر پلیس +۱۰ چنانچه دراجرای شیوه نامهها و روشهای ارائه شده ارسالی از سوی موسسه پژوهش و توسعه ناجی مشکلات و موانعی را مشاهده کردند، آن را در اسرع وقت به صورت مکتوب به دبیرخانه ارسال تا نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.
همچنین در این چلسه سرهنگ احمدرضا ملکی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات پلیس گیلان و مسئول دبیرخانه استانی دفاتر خدمات الکترونیک، گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته دفاتر پلیس+۱۰ استان را ارائه کرد و گفت: خدمات ارائه شده به شهروندان در دفاتر پلیس+۱۰ در حوزههای گوناگون از جمله صدورگواهینامه، اماکن، خدمات کارت سوخت، وظیفه عمومی، صدور گذرنامه و … صورت میگیرد.
سرهنگ ملکی با اشاره به خدمات جدید (تشخیص هویت، سامانه عکاسی بیومتریک و خدمات جدید حوزه پیشگیری) در دفاتر پلیس+۱۰ اظهار امیدواری کرد که با ارائه این خدمات جدید بتوانند گام مؤثری در جهت صرفه جویی در وقت و هزینههای مالی شهروندان و همچنین تکریم بیشتر آنان بردارند.