مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: امسال سن ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، تقوی  از کاهش شش درصدی ازدواج در استان طی ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: طی ۹ ماهه ابتدایی سال جاری ۵ هزار و ۳۱۶ ازدواج در استان ثبت شد.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این مدت میانگین سن طلاق در آقایان ۳۷ و در خانم‌ها ۳۱ است، افزود: میانگین سن ازدواج نیز برای زوج ۳۰ و زوجه ۲۵ به ثبت رسید.

تقوی با تاکید بر اینکه در ۹ ماهه اول امسال ۱۰ هزار و ۹۵۴ ولادت در استان به ثبت رسیده است، اضافه کرد: بر این اساس، شاهد کاهش ۵.۵ درصدی ولادت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان هستیم.

وی با بیان اینکه طی همین مدت ۲ هزار و ۱۷ فوتی ثبت شد که ۱.۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهدیم افزود: ۶۰ درصد فوتی‌ها مربوط به آقایان است.

تقوی با اشاره به میانگین سنی فوت شدگان در استان، گفت: میانگین سن فوت شدگان با جنسیت مرد در کشور ۶۳ و در استان ۵۹ سال است.

وی با بیان اینکه همچنین میانگین سنی فوت شدگان زن در استان ۷۲ سال است افزود: در ۹ ماهه سال ۹۷ میانگین سن در زمان ولادت فرزند برای پدر ۳۳.۷ و برای مادر ۲۳.۶ بوده است.

تقوی از ثبت یک میلیون و ۱۵۰ هزار سند ولادت و فوت در استان خبر داد و بیان کرد: همه این اسناد به شکل آرشیو الکترونیکی درآمده است.

 انتهای پیام/غ

کاهش آمار ازدواج در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.