نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خروج آمریکا از سوریه و عراق یا فرار است یا فریب است، اما انصارالله و مدافعان حرم می‌توانند آمریکا را از این کشور‌ها شکست دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان گفت: خروج آمریکا از سوریه و عراق یا فرار است یا فریب است، اما دو گروه بزرگ یعنی انصارالله و مدافعان حرم می‌توانند آمریکا را از این کشور‌ها شکست دهند و خارج کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که یک خاورمیانه بلا معارض و اتحاد جماهیر اسلامی را تشکیل دهیم تا این منطقه از شر دشمنان نجات پیدا کند، بدانیم که دشمن یزید صفت است نه تنها تحریم اقتصادی می‌کند بلکه آب را هم به روی مردم می‌بندد، بنابراین باید هوشیار باشیم.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به حماسه خودجوش ۹ دی گفت: مشت‌های گره کرده و حضور و بصیرت شما انقلاب را حفظ کرد، وقتی مردم دیدند که ارزش ناب و عاشورایی آن‌ها زیر سوال رفت، خودجوش و با ایمان و با اعتقاد به ولایت وارد میدان شدند و هنجارشکنی‌های آن‌هایی که شعار‌های فریبکارانه را سر می‌دادند، سرکوب کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: ۹ دی همانند فتح خرمشهر، کوی دانشگاه و تسخیر لانه جاسوسی باید گرامی داشته شود، امروز نیز برخلاف مشکلات، تهدید‌ها و گرانی‌ها، نیاز به چنین حمایت‌هایی داریم و نگذاریم ساحت رهبری خدشه‌دار شود، نباید هم اجازه بدهیم که به مردم توهین شود.

رحلت جانسوز عالم عامل، فقیه عالیقدر، کارگزار باوفای نظام و برادر سه شهید آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی را تسلیت و تعزیت گفت و اجتهاد و فضیلت ایشان را ستود و آن حضرت را گنجینه علمی و معنوی بزرگ جامعه اسلامی دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: اکنون حوزه‌های علمیه مبلغ آنچنانی ندارند که باید و شاید بهشتی‌ها و مهدوی‌ها را پرورش دهند، خیلی طول می‌کشد تا افرادی، چون ایشان را داشته باشیم.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اعدام سلطان قیر و سکه گفت : از مسؤولان قضایی و اطلاعاتی تشکر می‌کنیم که امنیت را به جامعه برگرداندند، اگر متخلفان دیگری هستند که چوب لای چرخ دولت و ملت می‌گذراند، آن‌ها را به سزای عملشان برسانند.

امام جمعه ساری با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و کشته شدن ۹ نفر اظهار کرد: حتی مرگ یک نفر برای ما خسران است، دانشجویان سرمایه‌های کشور هستند نباید بگذاریم فدای باری به هر جهت‌ها، سهل‌انگاری‌ها و ندانم‌کاری‌ها شوند، باید با این مسئله برخورد شود.

انتهای پیام/آ

متخلفانی که چوب لای چرخ دولت و ملت می‌گذارند محاکمه شوند

برچسب ها: انقلاب ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار