فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویر احمد گفت:تا این لحظه دلیل یا مدرکی مبنی بر دیگر سوزی عروس دیشموکی برای پلیس محرز نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علی بخش فرامرزی رئیس مرکز بهداشت بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه زن فوت شده ۱۶ ساله و متاهل بوده است، اضافه کرد: بین این زن با مادر شوهر مشاجره رخ می‌دهد که پس از وقوع سوختگی به یکی از بیمارستان‌های یاسوج منتقل می‌شود، اما به علت درجه سوختگی بالا جان خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: طبق اظهارات این فرد قبل از فوت، مادر شوهر او را آتش زده است. قضیه هنوز مبهم است و دقیقا مشخص نیست، دستگاه قضایی و دادگاه باید در این خصوص نظر دهد.

فرامرزی عنوان کرد: این پنجمین مورد از نوع حوادث است که در بخش دیشموک اتفاق افتاده است و علت این خودسوزی‌ها نیز بیشتر اختلافات خانوادگی و فقر فرهنگی بوده است.

به گفته اهالی منطقه، این زن ۶ ماهه باردار بوده است. شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در حدود ۳۰۰ کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

دیگر سوزی عروس دیشموکی تاکنون محرز نشده است

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، گفت:تا این لحظه دلیل یا مدرکی مبنی بر دیگر سوزی عروس دیشموکی برای پلیس محرز نشده است.

سرهنگ دیماز گفت ؛بنابراین تا این لحظه از نظر پلیس این عروس ۱۶ ساله خودسوزی کرده است.

صبح امروز برخی از رسانه های محلی خبری منتشر کردند که بر اساس این خبر مادرشوهری عروس 16 ساله‌اش را در دیشموک سوزاند که این زن باردار به علت درجه سوختگی بالا جان خود را از دست می دهد.

انتهای پیام/پ

مرگ دلخراش عروس 16 ساله در یاسوج

برچسب ها: اخبار جنایی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.