بازی اندروید Words Story از یک پس‌زمینه داستانی در خلال حدس کلمات بهره می‌برد و بازیکن می‌تواند یک ماجراجویی جذاب را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های متفاوتی در عرصه بازی با کلمات یا حدس کلمات در دنیای بازی‌های موبایلی یافت می‌شوند که هر کدام سعی دارند تا در این رقابت نفس‌گیر پیروز شده و به برتری برسند. در این بین بازی موبایلی Words Story سعی کرده تا بتواند یک بازی هیجان‌انگیز حدس کلمات را ارائه دهد و در این راستا باشگاه خبرنگاران جوان امروز قصد دارد این بازی را به شما معرفی نماید.

معرفی بازی موبایلی Words Story مختص افرادی که عاشق حدس کلمات اند! +تصاویر

سناریو بازی موبایلی Words Story

بازی‌هایی که با محوریت حدس کلمات عرضه می‌شوند، معمولاً به خاطر سادگی‌ای که دارند قشر بزرگی از بازیکنان پیر و جوان را به سمت خودشان جذب می‌کنند. بازی موبایلی Words Story دقیقاً با همان قوانین ساده و همیشگی این سبک ارائه شده و بازیکن تنها باید کلمات صحیح را حدس بزند و هر مرحله را به سلامت رد کند.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی Fit مناسب کاربران اندروید و iOS +تصاویر


بازی اندروید Words Story از یک پس‌زمینه داستانی در خلال حدس کلمات بهره می‌برد و بازیکن می‌تواند یک ماجراجویی جذاب را دنبال کند. مردی در یک زندان گرفتار شده و امیدوار است بتواند راهی برای نجات خودش پیدا نماید.

معرفی بازی موبایلی Words Story مختص افرادی که عاشق حدس کلمات اند! +تصاویر

شما پس از طی هزار مرحله‌ای که در بازی تجربه می‌کنید، در آخر می‌توانید این امید را داشته باشید که زندانی بتواند راه فرار خود را پیدا کند. هر کدام از کلماتی که شما حدس می‌زنید، در واقع سرنخ و ابزاری هستند که به این زندانی کمک می‌کنند.


بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین بازی ماشین‌سواری رکوردی


کلمات روایت کننده داستان فرار این مرد هستند و به همین خاطر تا انتهای بازی، هیجان و جذابیت بازی دست نخورده حفظ می‌شود. اگر شما نیز از عاشقان حدس کلمه هستید، می‌توانید با تجربه این اثر، یک گیم‌پلی جدید و خلاقانه را برای اولین بار تجربه کنید.

معرفی بازی موبایلی Words Story مختص افرادی که عاشق حدس کلمات اند! +تصاویر

بازیکنانی که تاکنون نسبت به بازی‌های حدس کلمه حس خوبی نداشته‌اند، می‌توانند به سراغ بازی موبایلی Words Story  بیایند و ساعات خوشی را تجربه کنند. شکل و شمایل بازی به‌ خوبی نشان می‌دهد که نسخه‌های وطنی آن نیز به زودی عرضه می‌شوند و طرفداران زیادی را به سمت خودشان جذب می‌کنند. روند حدس کلمات شما در بازی موبایلی Words Story  بسیار وابسته به روند پیشرفت داستان مرد زندانی است.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی آموزشی KLAC مختص موبایل


البته باید وضعیت زندانی را در نظر بگیرید و به کلماتی فکر کنید که می‌تواند به پیشبرد داستان و فرار زندانی کمک کند. همین، یک راهنمایی بزرگ محسوب می‌شود و می‌تواند چالش حدس کلمه را برای شما آسان‌تر کند.

معرفی بازی موبایلی Words Story مختص افرادی که عاشق حدس کلمات اند! +تصاویر

حروفی که درست حدس می‌زنید پاک می‌شوند و شما با تمرکز بیشتری می‌توانید روی دیگر حروف کلمه کار کنید. کلمات حداقل سه حرف دارند و در مراحل بعد تعدادشان بیشتر هم می‌شود.


بیشتر بخوانید: معرفی برترین بازی‌های سال 2017 از نگاه باشگاه خبرنگاران جوان


قوانین بازی موبایلی Words Story بسیار ساده هستند و شما باید تنها کلمات درست را حدس بزنید تا بتوانید پیروز هر مرحله شوید. یقیناً ارائه چنین گیم‌پلی جذابی می‌تواند زمینه‌ساز ارائه بازی‌های جذاب‌تری برای این سبک باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: Words Story ، بازی موبایلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.