فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه توطئه‌های دشمن همیشه با شکست روبه‌رو شده است گفت: فتنه ۸۸ با حضور پر شور مردم درصحنه خنثی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: در یوم‌الله ۹دی فتنه‌ای سخت و پیچیده با حضور پرشور مردم خنثی شد.

وی افزود: خطر فتنه ۸۸ از جنگ هشت‌ساله بیشتر بود چراکه جنگ تحمیلی در مرز‌ها بود و اگر غفلتی صورت می‌گرفت بخشی از یک شهر از دست می‌رفت، اما فتنه گران در سال ۸۸ ولایت‌فقیه و اصل حکومت دینی را هدف قرار داده بودند که با حضور حماسی مردم این فتنه خاموش شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد: فتنه ۸۸ تصادفی نبود چراکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون برای ضربه زدن و رسیدن به اهداف خود توطئه‌هایی را در نظر گرفته‌اند که ترفند‌ها و توطئه‌های آنان همیشه با شکست روبه‌رو شده است.

وی تصریح کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی در روز ۹دی به صحنه آمدند و با حضور خود از انقلاب و ارزش‌ها دفاع کردند و به فتنه گران و دشمنان نشان دادند که تا پای جان برای حفظ انقلاب ایستادگی می‌کنند.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: روز ۹ دی باید گرامی داشته شود و بصیرت افزایی صورت گیرد و بیان شود که چنین فتنه سخت و بزرگی چگونه با حضور مردم خنثی شد.

انتهای پیام/م

شکست پی‌درپی توطئه‌های دشمن؛ فتنه ۸۸ با حضور مردم درصحنه خنثی شد

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.