رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه وبویراحمد از مسمومیت ۱۳ نفر با گاز دی اکسید کربن خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، جلال‌پوران فرد با بیان اینکه آتش‌سوزی در ساعت ۱۹ و ۷ دقیقه بعد از ظهر جمعه ۷ دی ماه ۹۷ در آپارتمانی در بلهزار جنب پمپ بنزین به وقوع پیوست گفت: این حادثه پنج نفر از افراد ساکن این آپارتمان را روانه بیمارستان کرد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه بنا به گزارشات کسب شده از مرکز مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی(eoc) آشغال هایی که در ورودی درب این آپارتمان گذاشته شده بود به علت آتش گرفتن و پر شدن این آپارتمان از دود ۵ نفر مسموم شدند.

پوران فرد با اشاره به اینکه بلافاصله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از منطقه مادوان به محل اعزام شد افزود: هر پنج مسموم این صحنه حادثه را بعد از اقدامات درمانی جهت معاینات پزشکی بیشتر به بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال و جان هر پنج نفر این حادثه را ازمرگ حتمی نجات دادند.

وی نیز در ادامه این خبر از مسمومیت ۸ نفر از اعضای یک خانواده در روستای دمچنار اشاره کرد و افزود: این حادثه در حوالی ساعت ۱۳ امروز اتفاق افتادکه هر ۸ نفر اعضای این خانواده شامل چهار کودک و ۴ بزرگسال بعد از اقدامات پزشکی (اکسیژن درمانی) در محل درمان سرپایی شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیز از واژگونی یک بنز کمپرسی تک در محور یاسوج به اصفهان خبر داد و افزود این واژگونی در ساعت ۱۷ و ۴۲ دقیقه شب گذشته به وقوع پیوست که راننده کمپرسی به شدت مصدوم و توسط آمبولانس دمچنار بعد از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.

 انتهای پیام/غ

گاز گرفتگی در مادوان

برچسب ها: علوم پزشکی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.