مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هوشیاری آحاد مردم، نظام اسلامی را در برابر این فتنه ها ایمن می کند، چرا که دشمن همواره در پی وارد کردن صدمه به نظام اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در آستانه سالروز حماسه نهم دی گفت: هوشیاری آحاد مردم، نظام اسلامی را در برابر این فتنه ها ایمن می کند، چرا که دشمن همواره در پی وارد کردن صدمه به نظام اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: امت اسلامی ایران در رقم زدن حماسه نهم دی بسیار تاثیرگذار بودند، زیرا با بصیرت و هوشیاری پا به میدان گذاشتند و به معرکه های آشوبگران خاتمه داده و حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دادند.

قربانپور بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی قدرت مقابله سخت و رو در رو با نظام را ندارند و به همین علت تلاش می کنند از روش های دیگر و به صورت نرم دسیسه چینی کنند، بنابراین در چنین شرایطی هوشیاری مردم و مسئولان از اهمیت بسیار برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: همگان می دانند که وقایع سال ۸۸ با هدف فتنه انگیزی علیه نظام اسلامی شکل گرفت. در آن شرایط مقاومت مردم و بصیرت و آگاهی آنان در مقابل فتنه، این توطئه را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و تداوم توطئه های دشمن، حماسه بصیرتی روز نهم دی باید در اذهان برجسته سازی شود و بصیرت افزایی مدنظر قرار گیرد، چراکه بیش از هر زمان دیگری وجود بصیرت در جامعه ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن بیان اینکه حماسه ۹دی هشداری قاطع از سوی ملت انقلابی و ولایتمدار به دشمنان نظام اسلامی بود، ادامه داد: در سال های پس از حماسه ۹ دی ۸۸ نیز، حضور گسترده و وحدت مردم ایران در راهپیمایی ها و مراسمات نهم دی ماه به دشمنان انقلاب نشان داده که آبرویی در نظر امت اسلامی ندارند و ملت پشتیبان ولایت هستند.

انتهای پیام/ب

صحبت های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی درباره  ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.