حجت الاسلام توکلیان گفت: واقعه‌ی بزرگ ۹ دی صدمات فتنه ۸۸ را جبران کرده و این روز به عنوان سرفصل بزرگی از انقلاب در تاریخ ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام توکلیان مدیرکل صداوسیما سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمنان همیشه در سال های پس از انقلاب به دنبال جلوگیری از حرکت روبه رشد ملت ایران بوده اند و همیشه در این راه شکست خورده اند.

وی در ادامه افزود: وعده خداوند به مردم به عنوان پشتیبانان اهل ایمان در همه ی سال ها دیده شده و بزرگ ترین کار مردم یاری دین حق در این سالها بوده است .

مدیر کل صداوسیما سمنان تصریح کرد: شهدا مانند چراغ‌های راه همیشه با خون خود درخت تنمند انقلاب را در همه‌ی این سال‌ها آبیاری کرده اند.

حجت الاسلام توکلیان با اشاره به دسیسه‌ها و کینه ورزی‌های دشمنان ملت ایران گفت: واقعه ۹ دی یکی از روشن‌ترین حوادثی بود که به واقع یاری دین خدا بود که منجر به حفظ و صدور انقلاب شد.

وی افزود: واقعه‌ی بزرگ ۹ دی صدمات فتنه ۸۸ را جبران کرده و این روز به عنوان سرفصل بزرگی از انقلاب در تاریخ ثبت شده است.

مدیرکل صداوسیما سمنان با اشاره به جایگاه مهم ولایت فقیه در جامعه خاطر نشان کرد: چیزی که دست گیر مردم در کوره راه‌های سال ۸۸ شد، هدایت و رهبری مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام توکلیان تصریح کرد: به واسطه‌ی سنت حفظ دین خدا توسط اهل ایمان، با وجود مقام معظم رهبری همیشه دسیسه‌های دشمنان نظام ناکام مانده است.

وی افزود: امیدواریم در شرایط کنونی و با بهره گیری از منویات رهبری بتوانیم به منزل مقصود برسیم.

انتهای پیام / گ

دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با آیت الله شاهچراغی

برچسب ها: فتنه 88 ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.