پیشکسوت فوتبال گفت: مسئولان پیکان صحبتی برای هدایت این تیم با من نکردند تا در این باره تصمیم بگیرم.

حسین فرکی پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه بعد از منتفی شدن حضور نکونام در پیکان شانس زیادی برای هدایت این تیم دارد، اظهار کرد: من هم از رسانه ها متوجه شدم که حضور نکونام در پیکان منتفی شده است اما تاکنون مسئولان این تیم با من صحبتی نکردند تا در این باره تصمیم بگیرم. 

او ادامه داد: من دوست دارم به فوتبال بازگردم چرا که استراحت کافی کردم و هر تیمی که درخواست بدهد  آمادگی کافی برای هدایت در یک تیم را دارم اما هنوز تیم پیکان درخواستی برای حضور در این تیم نداده است. 

فرکی درباره اینکه رفتار پیکانی ها با نکونام درست بود، گفت: من راجع به کسی اظهار نظر نمی کنم و جواد نکونام تصمیم گرفت به پیکان بپیوندد و بعد از آن با مشکل مواجه شد بنابراین تصمیم مسئولان پیکان بوده است که نکونام را کنار بگذارند و او باید پاسخگو باشد. 

پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: به نظرم شرایط تیم ملی خوب است و بازیکنان شایسته ای در تیم ملی حضور دارند بنابراین به نظرم می توانیم طلسم 40 ساله قهرمان نشدن در جام ملتهای آسیا را بشکنیم. 

او درباره شانس تیم ملی برای قهرمانی در جام ملتهای آسیا اظهار کرد: شانس ایران برای قهرمانی همانند سایر تیم ها از جمله استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و عراق یکسان است . همچنین تیم های ایران و عراق شانس بیشتری نسبت به تیم های یمن و وینتام برای صعود از مرحله گروهی دارند. به هر حال مشکلی در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا نداریم و عبور از  مراحل حذفی و نهایی اهمیت زیادی دارند. 


بیشتر بخوانید: 

گزینه‌های احتمالی هدایت پیکان مشخص شدند

زمان حضور سرمربی جدید در تمرینات پیکان مشخص شد

نکونام سرمربی پیکان شد + سوابق مربیگری


انتهای پیام/ 

واکنش فرکی درباره پیشنهاد سرمربیگری پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار