سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: گزینه‌های زیادی مد نظر مسئولان است، اما شانس مربیان آزاد برای قرار گرفتن روی نیمکت پیکان بیشتر است.

طهماسبی :شانس مربیان آزاد برای هدایت پیکان بیشتر است /یک بام دو هوا برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال  پیکانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال پیکان تهران که طی روز‌های گذشته و در پی جدایی مجید جلالی سرمربی سابق شان سخت مشغول مذاکره با گزینه‌های مختلف هستند، همچنان برای انتخاب سرمربی تیم بر سر دوراهی قرار دارند، حتی از بین نام‌های مطرح شده از بعضی از آن‌ها برنامه هم گرفتند، اما هنوز و با گذشت نزدیک به 2 هفته همچنان در انتخاب سرمربی جدید تردید دارند.

اینکه سکان هدایت خوردوسازان به کدام مربی می رسد را باید در خروجی جلسات امروز و فردای باشگاه پیکان بررسی کرد. از جواد نکونام، حسین فرکی، یحیی گل محمدی گرفته تا حسین تارتار، رسول خطیبی و دست آخر فراز کمالوند که با آلمینیوم اراک به توافق رسید در پیکان شهر حاضر شدند. تمرینات این روز‌های خودرو سازان پایتخت زیر نظر محمد رضا طهماسبی سرپرست این باشگاه در حال پیگیری است.

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تاکنون با هیچ مربی قرارداد نبستیم و انتخاب نکونام گمانه زنی رسانه ها است. باشگاه پیکان طی روز‌های اخیر به این جمع بندی رسیده که با شخصی قرارداد ببندد که برگه فسخ قراردادش دستش باشد.

او گفت: ما خیالمان به لحاظ بازیکن راحت است و فقط در چند پست به بازیکن نیاز داریم البته هر سرمربی که سکان هدایت تیم را برعهده بگیرد خودش هر بازیکنی را که در هر خط لازم دارد به باشگاه اعلام می کند. در این مدت با بازیکنان تمرین کردیم و هیچگونه تعطیلات و وقفه‌ای نداشتیم. بازیکنان حتی از مربیان هم برای شروع تمرینات زودتر به محل تمرین می‌آمدند که این نشان از وفاق و همدلی در تیم ما است.

وی درباره عیسی آل کثیر و اینکه بازیکنی در خط حمله این تیم جذب می‌شود گفت: عیسی بازیکن خیلی خوبی است و برای ما گل‌های سه امتیازی زیادی به ثمر رسانده است، نادیده گرفتن این بازیکن ظلم است و ما در خط حمله وقتی مثل عیسی را داریم دیگر نیازی به بازیکن نداریم و باید در پست‌های دیگر تیم را تقویت کنیم.

طهماسبی درباره انتخاب سرمربی جدید این باشگاه و تاریخ اعلام نام او از سوی هئیت مدیره گفت: با تمام تلاشی که از سوی مسئولان باشگاه صورت گرفته، همچنان نام مربی مورد نظر مشخص و نهایی نشده است و حتی خود شیعی هم روی یکی 2 نفر تردید دارد.

وی گفت: نحوه قرارداد با مربیان پیشنهادی متفاوت بود و بسته به برنامه‌هایی که ارائه می‌کردند تصمیم گیری می‌شد، اما تا جایی که مشخص شده بود قصد مسئولان قرارداد برای یک نیم فصل و برای بعضی‌ها هم 2 فصل بود. برای برون رفت از این وضعیت باید مربی را بیاوریم که توانایی مدیریت بر این گونه شرایط‌ها را داشته باشد، شرایط در پیکان بد نیست، اما با حضور یک مربی کارآمد می‌تواند بهتر هم شود.


بیشتر بخوانید:

طهماسبی: با هیچ مربی قرارداد نبستیم/ هر روز نام یک مربی برای هدایت پیکان رسانه‌ای می‌شود

نفر: طهماسبی تا انتخاب سرمربی جدید تمرینات پیکان را زیر نظر دارد

فرصت سوزی پیکانی‌ها در انتخاب سرمربی جدید 


انتهای پیام/

انتخاب سرمربی جدید پیکان تا جمعه مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار