بردیا خباززاده و علی خدامی، رکابزنان کرمانی به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شدند.

حسین اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه استعداد های برتر دوچرخه سواری کشور در بخش آقایان به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شدند، گفت: مسابقات استعدادهای برتر دوچرخه سواری کشور با حضور ۱۰۵ رکابزن در قالب ۲۷ تیم در پیست مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در سه رشته‌ی مهارتی، تایم تریل انفرادی و بی. ام. ایکس و چهار رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با هم به رقابت پرداختند که در پایان، بردیا خباززاده و علی خدامی توانستند به ترتیب عناوین اول و سوم رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.

اسلامی تصریح کرد: مدیر تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه سواری اسامی ۳۴ پسر منتخب رقابت‌های استعداد‌های برتر ورزش کشور را به منظور شرکت در اردوی تیم ملی اعلام کرد که در این بین نام بردیا خباززاده و علی خدامی، رکابزنان کرمانی به چشم می‌خورد.

وی یادآور شد: اردوی تدارکاتی نفرات منتخب المپیاد استعداد‌های برتر آقایان به منظور پشتوانه سازی تیم‌های ملی و انجام تست‌های تخصصی از ۲۸ دی جاری تا یکم بهمن ماه در محل کمپ تیم‌های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

حضور ۲ رکابزن کرمانی در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار