مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ارائه خدمات توسط هلال احمر استان به مردم در شهرستان لالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: درمان اضطراری هلال احمر به مدت ۲ روز در لالی انجام گرفت که در آن  ۵۴۳ نفر در این شهرستان زیر پوشش طرح قرار گرفتند.

وی افزود: در این طرح نیازسنجی و بررسی مناطق کم برخوردار خوزستان انجام گرفت و پذیرش، ارایه دارو، مشاوره و خدمات روانشناسی و کلاس آموزشی تغدیه و بهداشت فردی برای زنان و تست فشار و قند خون از خدماتی بود که به صورت رایگان ارایه شد.

خدادادی با اشاره به اعضای تیم حاضر در این منطقه بیان داشت: تیم درمان اضطراری شامل ۲ پزشک متخصص عفونی، یک پزشک متخصص زنان، ۲ پزشک عمومی، ۲ ماما، ۲ پرستار، یک کارشناس تغذیه، یک کاشناس تجهیزات پزشکی، ۳ تکنسین دارویی، ۲ مشاور رواشناسی، یک کارشناس بهداشت محیط و ۴ نفر عوامل اجرایی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به خدمات ارائه شده گفت: برگزاری کلاس آموزشی در زمینه عفونت‌های شایع در زنان، کلاس اصول تغذیه برای زنان باردار، ارایه مشاوره انفرادی به زن باردار، ارایه خدمات روانشناختی و مشاوره به کودکان سه تا ۱۲ ساله و انجام خدمات پرستاری و تزریقات و پانسمان برای ۱۰۲ نفر از جمله خدمات ارایه شده بود.

انتهای پیام/م

حضور هلال احمر در مناطق کم برخوردار خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.