فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حرکت عظیم مردمی به صورت خودجوش در این روز نشان از حقانیت جمهوری اسلامی ایران و تبعیت و پشتیبانی ملت ایران از ولایت و نظام و آرمان‌های انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: دشمنان نظام و استکبار جهانی از نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش برای ایجاد فتنه در کشور جهت دستیابی به اهداف شوم خود و ایجاد تزلزل در پایه‌های نظام بوده‌اند، اما در این نبرد ۴۰ ساله همواره جمهوری اسلامی و ملت ایران پیروز میدان بوده‌اند.
وی با اشاره به سناریوی دشمنان در سال ۸۸ برای فتنه گری در کشور با هدف جدا کردن مردم از ولایت، رهبری و نظام بیان کرد: حماسه عظیم و شورانگیز ملت ایران در روز ۹ دی سال ۸۸ جواب قاطع به قانون‌شکنان و فتنه‌گران بود.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حماسه مردمی ۹ دی را تجدید عهد و پیمان ارزشمند و جانانه مردم با ولایت دانست و تصریح کرد: حرکت عظیم مردمی به صورت خودجوش در این روز نشان از حقانیت جمهوری اسلامی ایران و تبعیت و پشتیبانی ملت ایران از ولایت و نظام و آرمان‌های انقلاب بود.
بابازاده با بیان اینکه ترفند‌های دشمنان در هر برهه‌ای در اشکال مختلف همچنان با حضور ملت بزرگ ایران محکوم به شکست بوده است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان با جنگ نظامی تلاش کردند تا نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند، اما در این برهه حساس نیز مردم پای کار آمده و دشمنان نظام را با شکست سنگینی مواجه کردند.
وی گفت: در سایه حضور مردم در جبهه‌های حق علیه باطل و از جان‌گذشتگی و ایثارگری شهدای والامقام کشور ما امروز به قله‌های رفیع اقتدار و عظمت رسیده و ملت ایران قدردان خون پاک شهدا هستند و اجازه دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود را با توطئه‌چینی نمی‌دهند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تداوم انقلاب و تعالی و عظمت آن را مدیون شهدای والامقام دانست و اظهار کرد: ما با الگوگیری از شهدای والامقام و جانبازان و پیروی از فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری هیچ گاه اجازه نخواهیم داد تا فتنه‌گران و دشمنان برنامه‌های خود را در کشور پیاده کنند.
بابازاده با تاکید بر بصیرت‌افزایی در جامعه افزود: نباید روشنگری و بصیرت‌افزایی در بین مردم وبه ویژه جوانان و نوجوانان به فراموشی سپرده شود و ضوری است آگاهسازی و اطلاع‌رسانی اساسی در این زمینه انجام شود تا عزم عمومی برای ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در راستای تعالی نظام نهادینه شود.
وی بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب از همان سال‌های پیروزی انقلاب در تلاش برای ایجاد انحراف در اذهان مردم هستند، اما با این وجود نتوانسته‌اند به اهداف پلید خود دست یابند و با بصیرت‌افزایی در بین مردم از این پس نیز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و پیروز نهایی میدان ملت ایران خواهد بود.
انتهای پیام/ح

۹ دی سال ۸۸ جواب قاطع به قانون‌شکنان و فتنه‌گران بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.