امام جمعه کاشمر گفت:باید باور کنیم دشمن دست بردار نیست لذا بر اساس همین تفکر باید همیشه آماده مواجهه با فتنه دشمن باشیم.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سید کاظم طباطبایی امام جمعه کاشمر در مراسم بزرگداشت ۹ دی در محل امامزاده سید حمزه کاشمر گفت: در برخورد با حوادث بصیرت بسیار مهم است وبصیرت داشتن یعنی تدبر کردن، درست نگاه کردن و درست سنجیدنِ حوادث به هنگام مواجهه با آن‌ها و پرهیز از نگاه‌های عامیانه و سطحی است و امروز امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری به بصیرت نیاز دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با قیام و حرکت در برابر سردمداران زر و زور و پسماندگان رژیم طاغوت در داخل و کسانی که در خارج آن‌ها را تحریک کردند جبهه عظیمی برپایه نهضت الهی و قیام خونین حسینی و عاشورایی تشکیل داد.

امام جمعه کاشمر گفت: انقلاب اسلامی ایران سلسله جنبان یک حرکت جهانی است و امروز برای دوست و دشمن ثابت شده که انقلاب اسلامی ایران جهان را بیدار و حرکتی در مردم خفته عالم ایجاد کرده است و منشاء تمامی بیداری‌ها در جهان انقلاب اسلامی بوده و کشور‌های عربی و مسلمان و ملت‌های تحت ستم آنچنان در برابر استکبار مقاومت کردند که دشمن را به زانو درآورده و لطمه بزرگی به استکبار وارد کردند.

طباطبایی با تأکید براینکه بایدباور کنیم دشمن دست بردارنیست لذا بر اساس همین تفکر باید همیشه آماده مواجهه با فتنه دشمن باشیم و با بصیرت رفتار کنیم افزود: باید ملت در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌ها و دشمنی‌ها آمادگی داشته باشند و باید به خوبی توجه داشته باشیم که مسیر خدا، مسیری که ال سعود و داعش و منافقین و اسرائیل و استکبار و کسانی که قدم روی خون شهدا می‌گذارند نیست.

وی تصریح کرد: استکبار از همه روش‌ها و برنامه‌ها برای ضربه زدن و یا شکست انقلاب استفاده کرده و دست بردارنیست لذا ضرورت دارد با بصیرت رفتار کرده و فریب دشمن و توطئه هایش را نخوریم.

امام جمعه کاشمر گفت : قرآن وعده پیروزی به جبهه حق داده و در تاریخ تشیع از فتنه گری‌ها وشبهه افکنی‌ها خاطرات تلخی است لذا نباید عبرت‌ها را نادیده بگیریم و اگر شبهه برطرف نشود منجر به فتنه می‌شوداز این رو باید بصیرت دینی را بالا برد.

طباطبایی افزود: ملت اگر بصیرت پیدا کند به هیچ عنوان دست از رهبری و ولایت و خدا و پیامبر بر نمی‌دارد و این سامری مسلک‌ها نمی‌توانند آن‌ها را گول بزنند و با معرکه گیری خود آنان را گمراه کنند.

وی افزود: در فتنه ۸۸ معرکه‌ای از جنبش گوساله سامری به وجود آورد و چند نفر هوچی گر در خیابان‌های تهران گروه زیادی را دنبال خود را انداختند، اما حماسه نهم دی ماه باعنصر بصیرت و اطاعت از رهبری و امام فتنه سامری مسلکان را خنثی کرد.
 
انتهای پیام// ن.ط
 

حماسه نهم دی فتنه سامری مسلکان را خنثی کرد

برچسب ها: فتنه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.