موتور محرک فتنه جدید تحریم اقتصادی است/دشمن سعی دارد با بمباران رسانه‌ای نسل جوان را از انقلاب دور سازدامام جمعه موقت گناباد گفت:راه مقابله با فتنه‌ی تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی و نیاز به مدیریت جهادی در کشور است.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،حسین اسلامی امام جمعه موقت گناباد در جمع مردم با بصیرت این شهر به مناسبت ۹ دی گفت: موتور محرک فتنه جدید تحریم اقتصادی است که راه مقابله آن اقتصاد مقاومتی و توجه به داخل است و نیاز به مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف کشور است و نیرو‌های اشرافی و غربی گرا نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

وی تصریح کرد: فتنه وعده خداوند برای جامعه دینی است تا خالص‌ها را مشخص کند و منافقین را رسوا سازد و شک، شبهه و شایعه عوامل اصلی هستند که برای هر فتنه‌ای از این ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

امام جمعه موقت گناباد گفت: دشمن بیکار ننشسته و هر روز فتنه‌ای می‌کند و امروز تلاش می‌کند در فتنه فرهنگی نسل جوان را با بمباران رسانه از انقلاب دور کند، ولی شهید حججی‌ها نقشه آن‌ها را بر آب کردند و امروز سخن نسل جوان به مدیران از کار افتاده این است اگر نمی‌توانید قطار انقلاب را راه ببرید بروید کنار تا جوانان کار کنند.

اسلامی افزود: برخی به اشتباه می‌گویند فتنه ۸۸ یک اتفاق بود و هنوز قبول ندارند ۱۰ سال برای این کشور نقشه کشی کرده اند، فتنه ۸۸ را با دروغ بزرگ تقلب شروع کردند و هنوز هیچ سندی ارائه نکرده اند و در جلسات خصوصی می‌گویند تقلب نشده، ولی در بین مردم چیز دیگری می‌گفتند.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستند تا مشکل اقتصادی در کشور ایجاد و بعد اعلام کنند برای رفع مشکل به سراغ آمریکا بروند و مذاکره کنند قصه برجام نشان داد نباید به آن‌ها اعتماد کرد و برای برون رفت از این مشکلات باید تهدید زدایی کنیم.
 
انتهای پیام// ن.ط
 

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با فتنه تحریم ها

برچسب ها: فتنه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.