عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم نسبت به ارزش‌ها و انقلاب و رهبری اظهار علاقه کرده و از دشمنان آنان برائت جستند.

در ۹ دی شاهد تولی و تبری بودیمحجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ۹ دی گفت: در سال ۸۸ فتنه‌ای رخ داد و عده‌ای خسارت دیده و یا کشته شدند و حتی حرمت عاشورا امام حسین (ع) را نیز شکسته شده که مردم با ناراحتی از این حادثه تلخ ابراز برائت کردند. نهم دی یک تاریخ است که باید به آن بها داد و درس‌های آموزنده‌ای را از فراگرفت.

اکرمی با بیان اینکه در نهم دی شاهد تولی و تبری بودیم گفت: مردم نسبت به ارزش‌ها و انقلاب و رهبری اظهار علاقه کرده و از دشمنان آنان برائت جستند.

وی با بیان اهمیت مسئله تولی و تبری، حماسه نهم دی ماه را نماد آن دانست و گفت: باید درس‌های بزرگ و تاریخی نهم دی را بازگو کنیم تا به فراموشی سپرده نشود.

وی در خصوص تحریم گفت: رخ دادن ۹ دی ربطی به مسئله تحریم نداشت، از آغاز پیروزی انقلاب ما دیدیم که آمریکا و متحدین آن، علیه ایران جنگ را شروع کردند، تحریم را شروع کردند، تهدید را شروع کردند و الان آمریکا تنها قرار گرفته و اسرائیل یا عربستان و امثالهم فقط حامی او هستند، ولی باز هم میبینیم تحریم ها، چه روانی چه اقتصادی وجود دارد.

اکرمی در پایان تصریح کرد: من به نوبه خودم، قائلم به اینکه ما در داخل کشور، با بکار گیری ظرفیت‌های فراوانی که بحمدالله داریم، می‌توانیم یک مقابله‌ی عملی در مقابل تحریم‌ها بکنیم، اما متاسفانه در بهره برداری از ظرفیت‌های داخلی مان یک مقدار تعلل و سستی داریم و آن همتی که باید داشته باشیم را نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار