قاضی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح ساماندهی بازار خودرو به زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد/ واردات خودرو‌های فاقد خدمات پس از فروش ممنوع می‌شود

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: طرح ساماندهی بازار خودرو آماده ارائه به صحن مجلس بوده و به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.


طرح ساماندهی بازار خودرو به زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد/ واردات خودرو‌های فاقد خدمات پس از فروش ممنوع می‌شودنادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره طرح ساماندهی بازار خودرو، اظهار کرد: کلیات و جزئیات این طرح در کمیسیون صنایع و معادن تهیه، اصلاحاتی در آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح آماده ارائه به صحن علنی مجلس است و به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: طرح ساماندهی بازار خوردو مستقیما به موضوع واردات خودرو، ورود خواهد کرد و طبق آن نباید از کشور‌هایی که ما را تحریم کرده‌اند خودرو وارد کنیم.

قاضی پور تصریح کرد: ایران‌ نباید تبدیل به گورستان خودرو شود، لذا در صورت تصویب این طرح از واردات خودرو‌هایی که خدمات پس از فروش نداشته و قطعات آن در کشور وجود ندارد، جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است، طرح ساماندهی بازار خودرو که یک فوریت آن در جلسه علنی مجلس تصویب شده و به کمیسیون صنایع ارجاع شده بود به زودی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۰ دی ۱۳۹۷
جهت اطلاع همه کسانی که موعد دعوتنامشون گذشته:آئيين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف خودرو. طبق ضوابط و روشهاي مختلف فروش در ماده 4 قسمت قيمتهاي فروشهاي مختلف (تحويل فوري: قيمت قطعي زمان عقد قرارداد)(پيش فروش قطعي: قيمت قطعي در زمان عقد قرارداد)(پيش فروش عادي: قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد) (مشارکت در توليد: قيمت زمان تحويل مندرج در قراردا)(سفارشي: قيمت توافقي زمان عقد قرارداد) ذکر شده. در ماده 7 تبصره 1 اين آئيين نامه آمده: عرضه کننده موظف است در صورت تاخير در تحويل خودرو از تاريخ تحويل مندرج در قرارداد تا زمان تحويل خودرو به مصرف کننده مبلغ خسارت پرداخت نمايد. در ماده 8 تبصره 1 آمده : در صورت بروز مشکل در فرآيند رعايت استانداردهاي مطلوب و تاخير در تحويل خودرو، مسئوليت جبران خسارت وارده و کسب رضايت مصرف کننده بر عهده عرضه کننده مي باشد.
آخرین اخبار