نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو گفت: هدفمان برگزاری کمپ تمرینی با تیم ملی بانوان جمهوری آذربایجان در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور است.

محمدیان: به دنبال برگزاری کمپ تمرینی با تیم ملی جمهوری آذربایجان هستیم/ قرارداد سرمربی تیم بانوان بهمن ماه به پایان می رسدلیلا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: هنوز تقویم مسابقات سال جدید را دریافت نکردیم، اما برای شناسایی استعداد‌ها و افزایش آمادگی ملی پوشان در نظر داریم که ۱۶ بهمن ماه سال جاری رقابت‌های قهرمانی کشور در رده بزرگسالان بانوان را به میزبانی هیئت استان گیلان برگزار کنیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه برای بررسی وضعیت هیئت استان گیلان راهی این شهر شده بودم با صحبتی که با مسئولان انجام دادیم دعوت نامه را به تیم ملی بانوان جمهوری آذربایجان فرستادیم تا در حاشیه رقابت‌های قهرمانی کشور کمپ تمرینی را با حضور ملی پوشان این کشور به میزبانی استان گیلان برگزار کنیم.

محمدیان افزود: یکی از اولویت‌های ما برگزاری کمپ تمرینی با حضور تیم‌های ملی کشور‌های همسایه است چرا که بعد مسافت و هزینه برای ما مهم است و سعی می‌کنیم در کنار کاهش هزینه‌ها بتوانیم کمپ‌های تمرینی را برای تیم ملی کشورمان برگزار کنیم چرا که بانوان ما به حضور در این کمپ‌ها نیاز زیادی دارند.

او حضور تیم ملی بانوان در کمپ‌های تمرینی خارج از کشور را منوط به مشخص شدن وضعیت ریاست فدراسیون دانست و گفت: باید صبر کنیم تا مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار و وضعیت رئیس جدید مشخص شود و سپس برنامه‌های حضور در مسابقات بین المللی و کمپ‌های تمرینی خارج از کشور را تنظیم کنیم.

نایب رئیس بانوان در ادامه عنوان کرد: ۹ بهمن ماه قرارداد نیلیا سرمربی تیم ملی بانوان به پایان می‌رسد و این سرمربی برای مدتی راهی کشور ازبکستان می‌شود و ما امیدواریم که بعد از آن بتوانیم باز هم با این سرمربی قرارداد ببندیم و از حضور او استفاده کنیم.

محمدیان درباره برنامه‌های فدراسیون در بخش بانوان عنوان کرد: اول بهمن ماه اردو استعدادیابی را برگزار می‌کنیم و به همین منظور فردا بعدازظهر اولین نشست مربیان استعدادیابی با حضور سرمربی تیم ملی بانوان برگزار می‌شود. البته کلاس‌های سرمربیگری و داوری درجه یک را هم برگزار خواهیم کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو در پایان گفت: برای اولین بار هم قرار شد مسابقات قهرمانی کشور کارگری برگزار شود و بانوان جودوکار در این بخش هم مورد ارزیابی و محک قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید:

چرا جودوکاران ممنوع المصاحبه شدند؟

ملایی: تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می‌زند

آلمانی‌ها مشتری جدید ملی پوش جودو ایران

چه کسی رئیس فدراسیون جودو می‌شود؟ / پای یک وزارتی در میان است!


انتهای پیام/

اظهارات محمدیان درباره وضعیت جودو بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار