حناچی‌ با بیان اینکه پروژه گیشا درگیر مشکلات مالی است، گفت: تلاش می‌کنیم این پروژه تا اول مهرماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

خبرنگار: کاظمی‌/زیرگذر‌ گیشا‌ مهر ماه افتتاح می‌شود / نظر حناچی‌ در خصوص تغییر نام گیشابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی‌ شهردار تهران در حاشیه رونمایی از سردیس‌ استاد محمدامین‌ قانعی راد جامعه‌ شناس پیشکسوت کشورمان گفت: قانعی‌ راد یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار‌ در حوزه علمی کشور بود که امروز به منظور گرامیداشت او این سردیس‌ رونمایی‌ شد.

شهردار تهران با بیان اینکه ارزش‌گذاری برای ارزش‌های شهر یکی از وظایف مدیریت شهری است گفت: شورای شهر تهران به همین منظور خیابانی را به نام او ثبت کرده و تلاش بر این است که با اسامی تکراری شهر برخورد شود و امروز هم به مناسبت بزرگداشت قانعی‌راد این خیابان در خیابان شیراز جنوبی به نام او تغییر یافت.

حناچی‌ در ادامه با اشاره به بازدیدی که صبح امروز از پروژه‌ زیرگذر‌ گیشا داشت، گفت: این پروژه‌ درگیر مشکلات مالی است و تلاش می‌کنیم با تخصیص منابع‌ تا اول مهر سال آینده به بهره‌برداری‌ برسد.

وی در خصوص تغییر نام برای پل گیشا‌ گفت: این موضوع بستگی به نظر شورای شهر دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ دی ۱۳۹۷
من نمیدونم شهرداری چه دوستی به زیر گذر و تونل داره و دوست نداره مردمو بفرسته زیر زمین در حالیکه هزینه اش ده برابر پل روگذره
آخرین اخبار