معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد:

ساماندهی بیش از شش هزار متکدی در مشهد/در برخورد با متکدیان به جای ماهی دادن، به آن‌ها ماهی گیری یاد بدهیم

ساماندهی بیش از شش هزار متکدی در مشهد/ در برخورد با متکدیان به جای ماهی دادن، به آن‌ها ماهی گیری یاد بدهیممعاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: شش هزار و ۳۸۸ متکدی در ۹ ماه گذشته امسال از سطح شهر مشهد جمع آوری و ساماندهی شده اند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، خلیل الله کاظمی معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: پنج هزار و ۲۹۶ نفر از این تعداد مرد و بقیه زن بودند.

وی ادامه داد: همچنین ۷۴۷ نفر از این تعداد، معتاد بودند که به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند و ۲۹۲ نفر نیز از اتباع خارجی بودند که به اردوگاه اتباع خارجه حسن آباد منتقل شدند.

کاظمی به انتقال ۳۷ نفر از این متکدیان به بیمارستان و فوت یک نفر از آن‌ها نیز اشاره و بیان کرد: چهار هزار و ۲۵۶ نفر از این افراد نیز با اخذ تعهد، ترخیص شدند.

معاون شهردار مشهد اظهار داشت: ۱۴۷ متکدی هم به مراجع قضایی، ۱۹ نفر به اداره کل فنی حرفه ای، ۲۵ نفر به کمیته امداد و ۴۱ نفر به بهزیستی معرفی و بقیه نیز به شهر‌های خود فرستاده و یا تحویل خانواده شدند.

وی ادامه داد: بیشترین آمار جمع آوری متکدیان در این بازه زمانی مربوط به منطقه شش شهرداری مشهد به تعداد هزار و ۳۴۷ متکدی و پس از آن منطقه ثامن با ۸۸۴ متکدی بوده است.

انتهای پیام//آ. ف


بیش از ۱۷ درصد متکدیان مشهدی بانوان هستند

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.