گزارش دیلی‌اکسپرس از کشف مقبره آدم فضایی ۱۳ هزار ساله در مصر + تصاویر

پایگاه خبری دیلی‌اکسپرس در گزارشی به کشف مومیایی یک بیگانه فضایی متعلق به ۱۳ هزار سال پیش در مصر پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه دیلی‌اکسپرس انگلیس در گزارشی با عنوان «چطور مأموران شوروی یک آدم فضایی ۱۳ هزار ساله را کشف کردند» نوشت یک ویدئوی شوکه‌کننده نشان می‌دهد مأموران کاگ‌ب (سرویس اطلاعاتی شوروی سابق) یک مومیایی ۱۳ هزار ساله را در یکی از مقبره‌های مصر کشف کرده‌اند که متعلق به یک بیگانه فضایی است.

گزارش دیلی اکسپرس از کشف مقبره آدم فضایی 13 هزار ساله در مصر
تصویر مومیایی کشف شده

این پایگاه در ادامه نوشت: دیر زمانی است که برخی اعتقاد دارند آدم‌های فضایی از هزاران سال پیش نقشی مهم در ساخت اهرام مصر ایفا کرده‌اند. طبق فیلم مستند «اسناد محرمانه کاگ‌ب» یک موجود فضایی سال‌ها پیش در طول یک عملیات تحقیقاتی از سوی اعضای سرویس اطلاعاتی شوروی سابق کشف شد. در این مستند که سال ۲۰۰۱ به نمایش در آمد، دکتر «ویکتور ایوانوویچ» مشاور علمی پیشین کرملین می‌گوید وی به اسنادی از مأموریت کاگ‌ب دست یافته که «پروژه ایزیس» (Project ISIS) نامیده می‌شده است.

هدف پروژه ایزیس (ایزیس از الهه‌های مصر باستان) کشف آثار باستانی مصر و دانشی بوده که امکان کاربرد نظامی داشته‌اند. این پروژه یکی از چندین مأموریت محرمانه دستگاه اطلاعاتی شوروری سابق بوده است که در آن زمان به اجرا در آمد.

در این مستند تصاویری اختصاصی پخش می‌شود که ادعا شده پیش از آن، خارج از تأسیسات فوق محرمانه کاگ‌ب مشاهده نشده است. در این مستند گفته شده این ویدئو از سوی منبعی ناشناس که ادعا شده وی آن را از طریق یک مافیای روسی از آرشیو کاگ‌ب بدست آورده، تهیه شده است.

گزارش دیلی اکسپرس از کشف مقبره آدم فضایی 13 هزار ساله در مصر
تصویر مومیایی بیگانه فضایی 

در ادامه این گزارش آمده است: دانشمندان روس به همراه متخصصان نظامی فعال در زمینه رادیواکتیویته و جنگ‌افزارهای شیمیایی یک مقبره را در سال ۱۹۶۱ کشف کرده‌اند.

دکتر ایوانوویچ در این مستند توضیح می‌دهد که چگونه آنها داخل یک مقبره و در داخل یک تابوت سنگی، بقایای یک موجود بیگانه را کشف کردند که حدود ۱۰ هزار سال قبل از میلاد در مصر درگذشته بود.

وی در ادامه می‌گوید: وجود این موجود (فضایی) و طراحی اهرام و نیز شماری از شواهد علمی و تاریخی نشان می‌دهد سفر وی (به زمین) در حدود ۱۱ هزار سال پیش رخ داده است.

دکتر ایوانویچ در ادامه می‌افزاید: هدف پروژه ایزیس حفظ اسناد بیگانه‌های فضایی و فناوری‌هایی بود که داخل یک مقبره در فلات الجیزه (جایی که اهرام مصر در آن قرار دارد) انبار شده بودند؛ به این امید که از آنها برای اهداف نظامی استفاده شود.

گزارش دیلی‌اکسپرس از کشف مقبره آدم فضایی ۱۳ هزار ساله در مصر + تصاویر
یک مامور کاگ‌ب در حال بررسی مقبره مومیایی

وی گفت: شکی نیست گروه کوچکی از دانشمندان روس به همراه کارشناسان نظامی این مقبره را در سال ۱۹۶۱ در مصر کشف کردند؛ اما در اسناد بطور دقیق فاش نشده چه چیزی داخل این تابوت‌ها قرار داشته است. تنها برخی منابع عالی‌رتبه کاگ‌ب می‌دانند که ما بقایایی از یک موجود فضایی را که ۱۰ هزار سال پیش از میلاد می‌زیسته، کشف کرده‌ایم.

دیلی اکسپرس در پایان گزارش خود نوشته است: اسطوره بیگانگان فضایی باستان نشان می‌دهد تمدن‌هایی مانند مصریان و اینکاها از سوی موجودات پیشرفته‌ای از سیارات دیگر مورد نظارت قرار گرفته و آنها کمک کرده‌اند اهرام چشمگیر و دیگر بناهای تاریخی که امروز ما می‌بینیم، ساخته شوند.

ترجمه و تنظیم: محمد حسن خلیلی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۳۱ ۱۱ دی ۱۳۹۷
مرگ و ننگ بر روباه پیر که تمام اختلاف ها زیر سر این مکار اطت
آخرین اخبار