آگاهی، از خطرات موادمخدر جلوگیری می کند

با آگاهی بخشیدن در سطح جامعه نسبت به خطرات موادمخدر می توان از ابتلا به این بلای خانمان سوز جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علیرضا انصاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه مهمترین اصل مبارزه با موادمخدر امر پیشگیری از این معضل اجتماعی است گفت: با توجه به خسارت‌های اجتماعی و فرهنگی این بلای خانمان سوز باید اهداف و برنامه‌های دستگاه‌ها را هرچه بیشتر کاربردی‌تر کنیم تا از گسترش این بلای خانمان سوز جلوگیری شود.

وی به ترفند‌های دشمنان برای تنوع بخشی به موادمخدر و شیوع آن در جوامع اسلامی اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید با جدیت، در جهت پیشگیری، جلوگیری، مبارزه با موادمخدر تلاش کنند.

وی به نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در آگاه سازی جامعه بویژه نسل جوان نسبت به خطرات موادمخدر اشاره کرد و از همه رسانه‌ها خواست این امر را در اولویت کارهایشان قرار دهند.

شاهکویی دبیر شورای مبارزه با موادمخدر استانداری بر استفاده از همه ظرفیت‌های دستگاه اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه پیشگیری و مقابله با موادمخدر تاکید کرد و گفت: در این زمینه باید علاوه بر این دستگاه‌ها از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها غافل نبود.

وی به حمایت این شورا از پروژه‌های دانشجویی و پایان نامه‌ها با موضوع پیشگیری و مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: شورای مبارزه با موادمخدر استانداری از این پروژه‌های دانشجویی حمایت مالی و معنوی می‌کند.

انتهای پیام/آ

نشست شورای موادمخدر

برچسب ها: معتاد ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.