رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: حرکت با دنده عقب سواری تندر ال ۹۰ در آزاد راه امیر کبیر و تصادف با کامیون کشنده، ۵ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین پورقیصری رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با اشاره به سانحه تصادف در آزادراه امیرکبیر گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام این موضوع که یک سواری آل ۹۰ با کامیون بنز در آزادراه امیرکبیر تصادف کرده، بلافاصله مأموران پلیس‌راه کاشان-اصفهان به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان افزود: در این حادثه دل‌خراش جاده‌ای، راننده و ۴ سرنشین آل ۹۰ جان خود را از دست دادند و یکی از سرنشینان نیز به شدت مجروح شد.

وی بیان داشت: در بررسی‌های کارشناسان تصادفات جاده‌ای پلیس‌راه کاشان-اصفهان مشخص شد، سواری آل ۹۰ به دلیل حرکت با دنده‌عقب در آزاده راه با کامیون بنز تصادف کرده است.

پور قیصری در پایان اضافه کرد: علی‌رغم اینکه بار‌ها اعلام‌شده حرکت با دنده‌عقب در آزادراه‌ها، اتوبان‌ها و جاده‌ای اصلی بسیار خطرآفرین و تصادف ساز است، متأسفانه هنوز شاهد هستیم عده‌ای از رانندگان به این مهم توجه نمی‌کنند و جان خود، سرنشینان خودروی خود و دیگر خودرو‌ها را نیز به خطر می‌اندازند.

انتهای پیام/ب

تصادف سواری با کامیون در آزاد راه امیر کبیر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار