مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: سالانه حدود ۷۶۵ هزار مسافر و چهار هزاز و ۹۸۰ تن بار از فرودگاه یزد جابجا می‌شود.

محمدی مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به تبدیل فرودگاه یزد به بین اللملی گفت: سالانه حدود ۷۶۵ هزار مسافر و چهار هزار و ۹۸۰ تن بار از فرودگاه یزد به عنوان نهمین فرودگاه بین المللی کشور جابه جا می‌شود.

مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد افزود: کسب گواهی نامه بین اللملی در خرداد ماه سال جاری از جمله دست آورد‌های مهم فرودگاه استان است.

محمدی بیان کرد: انجام موفق پرواز‌های حج تمتع و پرواز‌های عتبات عالیات، رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در خصوص افزایش پرواز‌های برنامه‌ای در مسیر جدید و افتتاح ترمینال شماره یک جهت پرواز‌های خارجی از جمله خدمات انجام شده در سال جاری است.

وی سرانه فضا برای هر مسافر در استان را یک دهم متر دانست و ادامه داد: این فضا برای هر مسافر در وضعیت استاندارد چهار دهم متر است و تلاش می‌کنیم این فضا را به میزان استاندارد برسانیم.

محمدی تصریح کرد: عدم وجود ترافیک هوایی سنگین در این فرودگاه در کنار شرایط جغرافیایی و عدم وجود موانع طبیعی اثرگذار در نزدیکی آن، زمینه مناسبی را برای فعالیت‌های آموزشی، هوانوردی و خلبانی فراهم نموده و در صورت استفاده از این بستر مناسب، قابلیت تبدیل به پایگاه اصلی آموزش هوانوردی کشور را دارد.


انتهای پیام/ ا

فرودگاه یزد نهمین فرودگاه کشور است

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار