دو هزار و ۲۶۲ بخاری گازی با مشارکت خیران، موسسات خیریه وکمک کمیته امداد مازندران بین مددجویان تحت حمایت در استان توزیع شد.

محمد کوچکی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، یکی از رویکرد‌های این نهاد را تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان اعلام کرد و با بیان اینکه دو هزارو ۲۶۲ بخاری گازی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد، افزود: از این تعداد هزار و ۲۱۶ بخاری برای مددجویان ساکن در مناطق دوردست ۱۴ شهرستان مازندران اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در تهیه بخاری گازی خیران و مردم نوعدوست استان مشارکت چشمگیری داشتند، گفت: بیشتر این بخاری ها بین مددجویان منطاق دوردست دودانگه شهرستان ساری توزیع شده است.

کوچکی با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست استان به کمیته امداد مازندران، افزود: همچنین پیش ازاین و در آستانه فصل سرما ۵۰۰ بخاری گازی بین مددجویانی که به تازگی از نعمت گازرسانی بهره‌مند شده بودند، توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه با کمک خیران و مردم نیکوکار استان می‌توان مشکلات نیازمندان را برطرف کرد، گفت:: خیرانی که به هر نحو ممکن برای کمک به مددجویان آمادگی دارند، می‌توانند مساعدت‌های خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت #۰۱۱*۸۸۷۷*و واردکردن مبلغ موردنظر، واریز و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان همکاری کنند.

کوچکی افزود: ۷۶ هزار و ۶۱۵ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۹۱۵ خانوار درمناطق دور دست استان ساکن هستند.

انتهای پیام/ک



توزیع ۲۲۶۲ بخاری گازی بین مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار