اجرای ۱۱۸ طرح اشتغال برای مددجویان چالوس

۱۱۸ طرح اشتغال با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان چالوس اجرا شد.

محمد قمی اویلی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هدایت منابع به صورتی که بیشترین موفقیت در تحقق اهداف حاصل شود، از مهمترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: تمام توان خادمان محرومان در کمیته امداد معطوف به افزایش بهره وری منابع و در نتیجه افزایش تعداد مددجویان توانمند و خودکفا شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۸ طرح اشتغال به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۰۰  میلیون تومان اجرا شده است، افزود: ۲۳ مورد از وام‌های پرداختی به ارزش ۱۹۳ میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت و ۹۵ مورد به ارزش یک میلیارد و ۶۸۷ میلیون تومان از اعتبارات بانکی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس گفت: طرح‌های اجرا شده در زمینه‌های خدماتی، دامداری، کشاورزی، صنایع دستی، صنفی و صنعتی بوده است.

وی با بیان اینکه  ۳۸۹ مددجو از خدمات آموزش بهره‌مند شدند، افزود: ۱۴ مورد کاریابی برای مددجویان انجام شد.

قمی گفت: ۲ هزار و ۳۰۵ طرح با همکاری همکاران واحد اشتغال در چرخه نظارت و پشتیبانی کمیته امداد شهرستان چالوس  قرار دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس افزود: نیکوکاران چالوسی می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت، در افزایش تعداد و مبلغ وام‌های پرداختی به طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان شهرستان چالوس مشارکت کنند.

قمی گفت: در چالوس ۲ هزار  و ۳۸۱ خانوار معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

هزینه ۱۸ میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.