به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید رهسپار مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت:در راستای متنوع سازی راههای ارتباطی مراجعان با بخشهای مختلف دانشگاه میز خدمت الکترونیکی راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه، با راه اندازی میز خدمت، خدمات ارائه شده به مراجعان تسهیل میشود، افزود:این امکان از سامانههای الکترونیک پورتال دانشگاه برای استفاده اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه قابل دسترسی است.
بیشتر بخوانید : راه اندازی میز خدمت تولید و تجارت در گیلان
مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان تصریح کرد: هدف از این طرح ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مراجعه کنندگان است.
انتهای پیام / ق