با راه اندازی میز خدمت سازمان صنعت، معدن و تجارت خدمات تخصصی تولید و تجارت در گیلان ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آرش فرزام صفت جانشین معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان گفت: میز خدمت سازمان صنعت، معدن و تجارت امروز با هدف ارائه خدمات تخصصی تولید و تجارت به فعالان اقتصادی و مراجعه کنندگان گیلانی آغاز به کار کرد.

وی افزود: تشکیل و راه‌اندازی میز‌های خدمت در ادارات و نهاد‌های خدمت رسان در راستای خواسته دولت و هم مطالبه مردم برای تسهیل گری و روان سازی فرایند اداری است و اجرای آن برای همه دستگاه‌های خدمت رسان الزام است.

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان پیاده سازی مطلوب فرآیند دستورالعمل میز خدمت را حائز اهمیت دانست و گفت: انجام امور در قالب میز خدمت باعث کاهش بسیاری از آسیب‌ها و مقصد‌های احتمالی اداری، حذف فرآیند زائد برای جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع است که در دراز مدت باعث جذب بیشتر سرمایه گذاران در حوزه تولید و تجارت استان گیلان خواهد شد.

رمضان کامران پی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هم در آیین راه اندازی میز خدمت گفت: با توجه به گستردگی فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هم اکنون ۲۱ مورد خدمت احصاء و تعریف شده است که توسط کارشناسان متخصص در هر بخش به ارباب رجوع و فعالان اقتصادی به صورت الکترونیکی و حضوری ارائه خواهد شد.

وی هدف از اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغی ریاست جمهوری را در باره میز خدمت تسریع در خدمت رسانی و ترویج دولت الکترونیک دانست و تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب، چالاک سازی فرآیند برای ارتقاء کمی و کیفی مطالبات مردم در حوزه تولید و تجارت مهمترین هدف گذاری در راه اندازی میز خدمت است.

 

انتهای پیام/م.ع

راه اندازی میز خدمت سازمان صنعت، معدن و تجارت در گیلان

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.