آن روزها، این روزها/

عملکرد چهل ساله ما در معرض دید جهانیان است

مدیرعامل بنیاد خیریه آلاء گفت: امروز عملکرد چهل ساله ما در معرض دید جهانیان قرار دارد و از طرفی هم خواسته یا ناخواسته دشمنان بزرگی داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد طیب‌نیا مدیرعامل بنیاد خیریه آلاء در همایش ملی خیر ماندگار که امروز (سه‌شنبه 11 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: 40 سال گذشته مردم با مشارکت خود نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه‌گذاری کردند و هدف از این انقلاب سعادت دنیوی و اخروی مردم و داشتن جامعه‌ای توسعه یافته بود.

وی افزود: شعار مطرح امروز، ارائه الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفته است، یعنی می‌خواهیم یک پیشرفت همه جانبه در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی در جامعه داشته باشیم.

عملکرد چهل ساله ما در معرض دید جهانیان است

مدیرعامل بنیاد خیریه آلاء گفت: امروز عملکرد چهل ساله ما در معرض دید مردم و جهان قرار دارد و از طرفی هم خواسته یا ناخواسته دشمنان بزرگی داریم که آن‌ها اگر در گذشته قائل به سازش بودند، امروز به کمتر از نابودی رضایت نخواهند داد.

وی با بیان اینکه نیکوکاری موضوعی است که می‌تواند فارغ از نگاه‌های سیاسی و قومیتی، ملت را گرد یک محور جمع کند، افزود: در زمان جنگ، بسیج مردمی توانست کشور را حفظ کند و همین طور شاهد شهیدان ارمنی هم بودیم.

طیب‌نیا تصریح کرد: خیرین قریب به چهار هزار میلیارد تومان به نظام سلامت کمک کردند، چرا نتوانیم این پنانسیل را در سایر عرصه‌ها بکار گیریم.

وی تاکید کرد: تلقین روحیه یأس و ناامیدی در جامعه بدترین کار ممکن در شرایط امروز جامعه است.

در حاشیه این مراسم در پی تجلیل از دو تن از خیرین معلول، به عدم مناسب سازی پله‌های استیج در دانشگاه علوم پزشکی نیز اشاره شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار