رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت گفت: به مناسبت گرامیداشت روز رشت ۳۳ ویژه برنامه در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت گفت: به مناسبت گرامیداشت روز رشت ۳۳ ویژه برنامه با هدف معرفی هویت، فرهنگ و تاریخ شهر رشت اجرا می‌شود.

وی، رونمایی از مستند هفت شهید هنرمند استان تحت عنوان هنر مردان خدا را آغازگر برنامه‌های روز رشت دانست و افزود: به منظور آشنایی بیشتر مردم با روز رشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیپ روز رشت پیش از اکران فیلم‌های سینمایی در سینما‌های سطح شهر نمایش داده می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت، با اشاره به جشنواره تئاتر دائمی گفت: اختتامیه مرحله نخست این جشنواره امروز و فردا در پیاده راه فرهنگی شهر رشت برگزار می‌شود.

علیرضا حسنی، از اجرای کنسرت موسیقی محلی به مدت دو شب در سالن نامجو یادگار امام خبر داد و افزود: برای اولین بار به مناسبت روز رشت چهره درخشان موسیقی گیلان در یک صحنه به طور همزمان کنسرت موسیقی برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد:٤٦١سال پیش در زمان صفویه در ١٢ دی ماه، رشت به عنوان مرکز استان گیلان نامگذاری شد به همین مناسبت از سال ١٣٩٣، این روز به عنوان روز رشت نام گرفته است.

انتهای پیام/م.ع

برگزاری  ۳۳ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت روز رشت

برچسب ها: شهرداری ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.