رسانه بونگدا ۲۴ ویتنام با انتشار گزارشی درباره تیم ملی ایران و وضعیت فوتبال ویتنام نوشت، فوتبال‌دوستان ایرانی به ما اهمیت نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از "بونگدا ۲۴" ویتنام، کارلوس کی روش، سرمربی ۶۵ ساله پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای بیان کرد که رویای فوتبال‌دوستان ایران حضور در جمع ۴ تیم نهایی است که با واکنش مردم و کارشناسان ایرانی همراه بود. آن‌ها معتقدند تیم ایران به راحتی از گروهش صعود می‌کند و می‌تواند به مقام قهرمانی برسد و به تیم ملی ویتنام اهمیتی نمی‌دهند، اما فوتبال کشور ما بسیار قوی است و موفق شد قهرمانی در رقابت‌های جنوب شرق آسیا را بدست آورد.

این رسانه ادامه داد: شاید ویتنام در فوتبال آسیا ناشناخته باشد، اما در سال‌های گذشته عملکرد خوبی داشته و موفق شده در مسابقات جنوب شرق آسیا افتخارات زیادی را کسب کند. یکی از مسئولان فوتبال ویتنام در گفتگو با بونگدا بیان کرد، امیدوارم این صحبت‌ها درست نباشد، زیرا فوتبال کشورمان قدرتمند است و می‌تواند تیم‌ها را با چالش سختی مواجه کند.

او افزود: ویتنام بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان این تیم تلاش می‌کنند تا بتوانند از گروه خود در جام ملت های آسیا صعود کنند، هرچند مقابل تیم‌هایی مانند ایران و عراق به طور قطع کار سختی خواهند داشت.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ویتنام با سرمربیگری پارک هانگ سو کره‌ای پس از قهرمانی در رقابت‌های جنوب شرق آسیا پیشرفت زیادی کرده و طبق اعلام فاکس اسپورت آسیا قرار است در رقابت‌های جام ملت‌ها با سیستم ۳-۴-۳ بازی کند. ویتنامی‌ها تاکنون ۴ بار در جام ملت‌ها حضور یافتند که بهترین مقام آن‌ها چهارمی بوده است.

همچنین این تیم لژیونری ندارد و تمامی بازیکنان این کشور در لیگ داخلی شان توپ می‌زند.


بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال ایران، کی‌روش و دستیارانش را سورپرایز کردند

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا مشخص شد

کی‌روش: مقابل قطر جنگیدیم/ برای ایران یک پیروزی معتبر بدست آوردیم


انتهای پیام/

گزارش رسانه ویتنامی درباره فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار